AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Hei! Jeg har lenge hatt hormonspiral, men byttet over til kobber da hormonspiralen måtte skiftes. Det har nå gått 6 mnd siden jeg byttet, og jeg får bare større og større blødninger. Det som er saken er at jeg i hele to uker etter menstrasjonen føler jeg meg fysisk syk. Da må jeg sove masse og jeg mister følelsene i armer, bein og hodebunn og har konstant svimmelhet og synsforstyrrelser. Det er veldig ubehagelig! Er det flere som har det slik, er det et resultat av veldig stort blodtap, og vil det stabilisere seg etterhvert? Ville gjerne høre her om noen har erfaring med hva som eventuelt kan hjelpe, før jeg tar turen til legen :-) Anonymous poster hash: 521a9...fce
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Når det har gått såpass lenge ville jeg gått til legen og fått en anbefaling om fjerning av spiralen Har du tatt blodprøve og sett om du har fått lav blodprosent eller lavt jernnivå? Anonymous poster hash: b1b2b...3ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå