Beccy87 Skrevet 12. november 2015 #401 Del Skrevet 12. november 2015 Åh så frustrerende med nyhuset da!! Håper det kan ordne seg både med det og den lille natt-turboen din raskest mulig på et vis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. november 2015 #402 Del Skrevet 12. november 2015 Får helt vondt av å høre om lite søvn og masse hustrøbbel på toppen. Ikke rart du knapt henger sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. november 2015 #403 Del Skrevet 12. november 2015 Leit å høre at det fortsatt går dårlig med søvnen om natta. Håper virkelig for din/deres del at det går over snart!kjempefint bilde du la ut av han her om dagen. Skikkelig fin gutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. november 2015 Forfatter #404 Del Skrevet 12. november 2015 Tusen takk for det Dumme landskampen (som om Norge har en sjans liksom) sørget for at Homeland ble sendt en halvtime senere enn vanlig. Og det er sent til vanlig, syns jeg. Så nå har jeg nettopp lagt meg og ikke sovnet enda. Og det blir som en av dere sa (sorry, husker ikke hvem) at man bare blir liggende og vente på at han skal våkne i stedet for å legge seg for å sovne selv. Så her ligger jeg da, selv om han puster tungt i senga si og tydeligvis sover ganske tungt akkurat nå... Jeg skal prøve å få lagt ut et bilde i morgen, han er jo så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. november 2015 Forfatter #405 Del Skrevet 12. november 2015 Og så må jeg jo bare takke for alle støttende kommentarer. Dere er gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 13. november 2015 #406 Del Skrevet 13. november 2015 Håper du sover godt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 13. november 2015 #407 Del Skrevet 13. november 2015 Nei fy flate så ergerlig med huset, for en dritt selger har vært! Også selvfølgelig oppå alt annet, lite søvn er tortur. Kjenner følelsen, men jeg sover nok mer enn du gjør... Tenker forøvrig akkurat det samme om min mann som du gjør om din, han henger etter på jobb og jeg vet han føler det er mye - men jeg klarer ikke (og vil på en måte ikke) ta alt med babyen av den grunn, jeg er en dårligere mamma når jeg er sliten. Oi, ikke meningen å kuppe dagboka di med mine problemer, tanken var at felles skjebne, felles trøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. november 2015 #408 Del Skrevet 13. november 2015 Å, jeg vil veldig gjerne se bilde av skjønningen som holder mammaen sin oppe hver eneste natt! Krysser fingrene for at han snart skjønner at han kan turne alt han vil om dagen, hvis han bare sover om natta! All sympati til deg, skjønner så godt at du er på felgen. Vi har satt på serieopptak på alt vi følger med på på tv vi, og får sjelden sett noe som helst når det faktisk går på tv. Koser oss med Homeland og Broen når S en sjelden gang sover en liten time på kveldstid eller er strålende fornøyd med å bare ligge i fanget uten å få noe særlig oppmerksomhet. Kanskje det hadde vært en ide for dere også, hvis du hadde klart å sove litt mer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 13. november 2015 #409 Del Skrevet 13. november 2015 Skjønner at du har litt å stri med for tiden. Og virkelig surt med huset! Fatter ikke at folk kan være så jævlige. Håper virkelig dere får til en god løsning og det så snart som mulig. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. november 2015 Forfatter #410 Del Skrevet 13. november 2015 Kupp i vei du Porcelain Felles skjebne, felles trøst, det er noe i det! Jeg håper også inderlig at lille har tenkt å sove mer snart. Vi er begynt med smaksprøver på grøt om kvelden, men det gir ingen forskjell. Ikke at jeg hadde trodd det uansett, han spiser bare to ganger mellom 19 og 07 uansett. Det er ikke sult som holder han våken! Husselgeren er en dritt. Rett og slett. Jeg er VELDIG spent på hvor mye vi får igjen på huset, og om vi rett og slett får råd til å rette opp feilene, eller om vi må heve kjøpet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. november 2015 Forfatter #411 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Skalvisenåda.... Prøver å legge inn et bilde, så ser jeg om det går an å slette det fra mobilen etterpå. Endret 13. november 2015 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. november 2015 Forfatter #412 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Det gikk! Så her er lille vakringen min som biter mamman i puppen og snurrer halve natta Endret 13. november 2015 av Trampe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 13. november 2015 #413 Del Skrevet 13. november 2015 Han er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 13. november 2015 #414 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Åååååååå, så fin han er!! du har veldig gode gener!Hvis du vil så kan jeg banke tidligere huseier for deg. Jeg er litt små pissy i dag fra før av, så jeg kan få han til å lide. Han fortjener det Endret 13. november 2015 av Saltsild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 13. november 2015 #415 Del Skrevet 13. november 2015 Så herlig liten gutt! Det er flaks at de er så søte, for da tilgir vi dem omtrent hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. november 2015 #416 Del Skrevet 13. november 2015 Så nyyyydelig! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. november 2015 #417 Del Skrevet 13. november 2015 Så nydelig! De store, fine øynene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 13. november 2015 #418 Del Skrevet 13. november 2015 Så skjønn Herlige, stoooore øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. november 2015 #419 Del Skrevet 13. november 2015 Tror man kan tilgi mye puppebiting for de øynene der altså! Fining! @Saltsild har du slutta å bæsje på folk og begynt å banke dem istedenfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. november 2015 #420 Del Skrevet 13. november 2015 Så nydelig gutt! Tross propell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå