Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommenter hvor ofte dere har samleie, hvor gamle dere er og hvor lenge dere har vært sammen.

Jeg har samleie hver dag, 19år, snart 1 år :D

Veldig heldig!! :)

Anonymous poster hash: afd8d...3ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommenter hvor ofte dere har samleie, hvor gamle dere er og hvor lenge dere har vært sammen.

Jeg har samleie hver dag, 19år, snart 1 år :D

Veldig heldig!! :)

Anonymous poster hash: afd8d...3ae

Så fort vi har barnefri. Vi er begge 23 år, og vi har vært sammen i 2 og et halvt år.

Anonymous poster hash: f68ad...078

Skrevet

Vi har vært sammen i 1 år og 3 måneder. Jeg er 23 år og han er 24 år. Vi har sex ca 3-4 ganger i uken. Noen uker hver dag, andre uker (spesielt når jeg har mensen og vondt) har jeg ikke alltid så veldig lyst ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 2-4 ganger i uken kanskje? Men, vi har ofte flere omganger når vi først har sex. 25+30år gamle, vært sammen i 2 år. 

Anonymous poster hash: 5893f...ba3
Skrevet

Alt fra to til sju-åtte ganger om dagen, tenker jeg. Kommer helt an på hva vi har tid og anledning til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt fra 1 gang i uka til 5 ganger om dagen.

Er 21 og 30, vært sammen i 4 år.

Anonymous poster hash: c0f23...ae6

Skrevet

Ca 5 ganger i uka, 20 og 21 år, vært sammen i ett år.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ser hverandre kun i helgene, men da 5-6 ganger pr dag. Vært sammen i 6 måneder, 37 og 39.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan rekker dere sex flere ganger om dagen?

Vi har vært sammen i 1,5 år og har sex fra 2-5 ganger i uka som regel.

Anonymous poster hash: 92ee5...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Er 29 og 30

AnonymBruker
Skrevet

20 og 21 år, sex morgen og kveld i ferien, men i hverdagen så blir det nesten hver kveld. Vært sammen i 1 år

Anonymous poster hash: b7563...e15

Skrevet

29 og 32 år, hver dag (med mindre en av oss er bortreist, da har vi telefonsex stort sett hver dag). Oftere i helgene. Vært sammen i rundt fem år.

Skrevet

Vært sammen i 7 måneder, jeg er 25 år, kjæresten er 28 og vi har sex alt fra 6 til 11 ganger i uka. Noen ganger har vi sex flere ganger på rad. Vi ses stortsett hver eneste dag. 

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager... Er dette normalen blant vanlige folk eller bare blant KG folk tro???? Høres litt vel mye ut synes jeg.

Anonymous poster hash: 667b5...6fd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I alle dager... Er dette normalen blant vanlige folk eller bare blant KG folk tro???? Høres litt vel mye ut synes jeg.

Du skal ikke tro alt du leser her.

Anonymous poster hash: 65f8a...85e

• Liker 2
Skrevet

Hver gang trenger ikke vare i over tyve minutter. For meg og kjæresten er sex en viktig måte vi viser hverandre kjærlighet på. Vi starter gjerne dagen med ihvertfall orgasme til én av oss og avslutter den alltid med minst en omgang. I tillegg prøver vi å snike det inn når enn vi har mulighet.

I dag avbrøt vi filmen fire ganger for kjappiser, etterfulgt av en lengre omgang senere, kombinert med at vi alltid kjærtegner hverandre.

Mennesker har forskjellig sexlyst. Det er ikke nødvendigvis slik at mye sex = optimalt. Det optimale ligger i at begge får dekket sine behov - og litt mer til!

Heldigvis har jeg funnet ei jente som både matcher min lyst og ikke minst mine lyster. Det gjør alt så mye lettere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo vanligvis de som har et godt sexliv som trykker seg inn på slike tråder og skriver i utgangspunktet da. Dette er verken normalen for vanlige folk eller KG-folk (som jo er vanlige folk). 

Anonymous poster hash: d733a...367

AnonymBruker
Skrevet

36 år, sammen i 4 år, sex 2-3 ganger daglig. Opphold under mensen da.

Anonymous poster hash: 1b895...9ea
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg skille meg litt ut her, også skal jeg si:

En gang i kvartalet. Sliter med sexlysten. Har vært sammen i to år, vi er 25 og 26. Og jo, vi er faktisk lykkelige, selv om veldig mange her vil påstå at sex er 90% i et forhold. Så der har dere litt ærlighet. Superdupert.

Anonymous poster hash: cae9c...e1a

• Liker 5
Gjest Captain Hook
Skrevet (endret)

25 år. Hver dag om jeg får mulighet. Jeg er singel. Fikk ikke i dag. Derfor er jeg sur. Venninna mi er bortreist, og jeg gadd ikke gå ut i dag på en søndag. Jeg og venninna mi som pleier å kose oss inne da. Ikke enkelt når jeg trenger min daglige dose. Blir sprø.

Endret av Captain Hook

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...