Knask Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Er i starten av 20-årene og har over lengre tid slitt med en rar type kroppslig smerte. Våkner ofte med at huden føles smertefull. Det er som om hele kroppen er dekket av blåmerker, men uten at jeg har noen slags merker eller har gjort aktiviteter i forkant som vil tilsi at jeg skulle fått slike smerter. De verste stedene er overarmer, på sidene på overkroppen, nederst rygg og utside på lår. Smertene går gjerne over etter en dag, men når de er der er de ganske vonde. Om jeg er lett borti huden gjør det vondt, og om jeg rører på kroppen slik at huden rører seg/disser, gjør det vondt. Har forsøkt å Google symptomene og smertene, men finner ikke noe jeg føler treffer mine symptomer korrekt. Jeg har ikke store leddsmerter, utenom hoftene som ofte setter seg i vranglås. Har tatt opp dette med lege samtidig som jeg nevnte hoftene mine, men legen avfeide det etter en kjapp sjekk av hoftene og fikk konstatert at de hadde helt normal bevegelighet. Lurer på om noen andre har lignende smerter, og kanskje vet hva dette kan være?
Gjest iGirl Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Det du beskriver passer med symptomer på lave verdier av magnesium. Forsøk tilskudd og se om du merker bedring.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Jeg får ofte det samme dagen etter at jeg har drukket alkohol. Har det sammenheng med det hos deg også?Anonymous poster hash: 8e0ef...c25
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Jeg harFibromyalgi og har det slik. Anonymous poster hash: 8be7d...263
Knask Skrevet 8. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2015 Jeg får ofte det samme dagen etter at jeg har drukket alkohol. Har det sammenheng med det hos deg også?Anonymous poster hash: 8e0ef...c25 Nei, kommer når det ønsker uansett hvilken aktiviteter og intakt av mat/sukker og alkohol fra samme eller tidligere dag. Jeg harFibromyalgi og har det slik.Anonymous poster hash: 8be7d...263 Har lest litt om det, men virker ikke som om det er det jeg har siden det har så mange symptomer jeg føler ikke passer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå