Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem har snakket om at jeg skal ha super kvalitet på mine bilder??? Og er det kun mennesker med 6 i norsk som har lov å skrive blogg?? Ta dere sammen. Jeg er tydeligvis interessang nok Til at bloggene min blir lest meget mange ganger på en uke.

Fikk ikke sekser på skolen heller, men kan i det minste ord delingsfeil hehe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det..... :daane:

skjønner. . .

Endret av Kristine Saltvold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff i kjeften du O.G. Hadde vært morsomt og sett hvordan du så ut. Ditt liv må jo være ganske så trist og tragisk ettersom du bare sitter her inne på kvinneforum og sikkert på mange andre nettforum, anonym og feig å slenger drit om alt og alle. En skikkelig taper er hva du er:) God natt

Snakk om å hisse seg opp? Du burde kanskje tenke deg litt om og tenke over hvordan du vil fremstå som person..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner. . .

Snakk om å hisse seg opp? Du burde kanskje tenke deg litt om og tenke over hvordan du vil fremstå som person..

Ja, særlig etter feigheten hun viste for seg når hun slettet hva hun skrev først. Synd det var for seint da siden du allerede rakk og sitere.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint Hege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, særlig etter feigheten hun viste for seg når hun slettet hva hun skrev først. Synd det var for seint da siden du allerede rakk og sitere. :fnise:

Jeg vet ikke hvorfor det forsvant! Flott det ble sitert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ellers gi Kristine et bilde av hvordan jeg ser ut. Siden jeg er ikke bare tøff i kjeften, jeg er tøff på nett.  :fnise:

Bilde er slettet.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, digger deg O.G :-)

Når man får komplimenter fra en sånn trivelig og fornuftig person som deg så må man nesten ta seg et glass vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, digger deg O.G :-)

Og rottene rotter seg sammen...

Ser ikke vitsen med å slenge med kjeften på nett om folk man ikke kjenner? Er jo valgfritt å gå inn på bloggen?

Fremsnakk er noe drit, ser jeg! Hvorfor hele tiden være negativ til alt hun gjør og ikke gjør? Bare lurer... For meg er det helt fjernt å sitte og irritere seg over en man ikke kjenner? Hun har på kort tid fått mange lesere, og tror ikke det er uten grunn.. Men misunnelsen kjenner som sagt ingen grenser..

Og O.G du hadde jo så mye du ville spørre henne om, så fyr løs da vel? Eller var det ikke så viktig likevel?

Hadde jeg vært Kristine så hadde jeg ikke giddet å fôre den dumme kjeften din hvertfall.. Og ja, jeg blir faktisk provosert..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke vitsen med å slenge med kjeften på nett om folk man ikke kjenner? Er jo valgfritt å gå inn på bloggen?

Fremsnakk er noe drit, ser jeg! Hvorfor hele tiden være negativ til alt hun gjør og ikke gjør? Bare lurer... For meg er det helt fjernt å sitte og irritere seg over en man ikke kjenner? Hun har på kort tid fått mange lesere, og tror ikke det er uten grunn.. Men misunnelsen kjenner som sagt ingen grenser..

Og O.G du hadde jo så mye du ville spørre henne om, så fyr løs da vel? Eller var det ikke så viktig likevel?

Hadde jeg vært Kristine så hadde jeg ikke giddet å fôre den dumme kjeften din hvertfall.. Og ja, jeg blir faktisk provosert..

Hvis Kristine bruker litt mer tid på oss på forumet (noe jeg håper hun gjør siden hun har et annet perspektiv på ting enn oss andre pga den livstilen hun har giftet seg inn i), så vil hun oppdage at vi ikke er så slemme. Og du må huske på en ting, du var den som gjorde oss oppmerksomme på bloggen hennes, noe du kanskje ikke burde hvis det er sånn at du har lange tær på Kristines (eller andre bloggeres vegne for den del) vegne. 

Og jeg hadde faktisk et par ting å spørre om på lørdag, men middagsgjestene mine kom litt vel tidlig, så da kunne jeg ikke sitte mer på nett den kvelden. Pr i dag husker jeg ikke hva jeg lurte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Kristine bruker litt mer tid på oss på forumet (noe jeg håper hun gjør siden hun har et annet perspektiv på ting enn oss andre pga den livstilen hun har giftet seg inn i), så vil hun oppdage at vi ikke er så slemme. Og du må huske på en ting, du var den som gjorde oss oppmerksomme på bloggen hennes, noe du kanskje ikke burde hvis det er sånn at du har lange tær på Kristines (eller andre bloggeres vegne for den del) vegne.

Og jeg hadde faktisk et par ting å spørre om på lørdag, men middagsgjestene mine kom litt vel tidlig, så da kunne jeg ikke sitte mer på nett den kvelden. Pr i dag husker jeg ikke hva jeg lurte på.

Ja, oppmerksom på en blogg som kan bli veldig bra -for de som liker denne type blogger (ja, som meg) -ikke for å slenge unødvendig masse drit om henne, hennes/deres valg eller livssituasjon. Noe jeg mener er betydelig forskjell..

Liker man ikke noe så er det vel bare å la vær å klikke seg inn eller komme med slengbemerkninger? Sånn blei iallefall jeg oppdratt, men ser jo at barneoppdragelsen sitter løsere hos andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Jeg har da ikke sagt et vondt ord om denne Kristine(, som forøvrigt ikke akkurat forsvarer seg selv med verdighet her), men jeg digger at O.G har såpass bein i nesen og svarer på en så rett frem måte.

Hva som skrives ellers her, bryr jeg meg fint lite om, men snakk om å ta innlegget ut av kontekst...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, oppmerksom på en blogg som kan bli veldig bra -for de som liker denne type blogger (ja, som meg) -ikke for å slenge unødvendig masse drit om henne, hennes/deres valg eller livssituasjon. Noe jeg mener er betydelig forskjell..

Liker man ikke noe så er det vel bare å la vær å klikke seg inn eller komme med slengbemerkninger? Sånn blei iallefall jeg oppdratt, men ser jo at barneoppdragelsen sitter løsere hos andre..

Synes du er like ufin som slenger ut beskyldninger om sjalusi og misunnelse. Ingen som er avensjuk på Kristine her. Ingen har heller ikke skrevet noe jeg vil si er direkte ufint til/om Kristine eller om bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså... Jeg har da ikke sagt et vondt ord om denne Kristine(, som forøvrigt ikke akkurat forsvarer seg selv med verdighet her), men jeg digger at O.G har såpass bein i nesen og svarer på en så rett frem måte.

Hva som skrives ellers her, bryr jeg meg fint lite om, men snakk om å ta innlegget ut av kontekst...

Innlegg ut av kontekst? Er du trøtt?

Merkelig måte å formulere seg på når du ser hva som er skrevet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har slengt skit her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er like ufin som slenger ut beskyldninger om sjalusi og misunnelse. Ingen som er avensjuk på Kristine her. Ingen har heller ikke skrevet noe jeg vil si er direkte ufint til/om Kristine eller om bloggen.

Da har vi åpenbart forskjellig syn på hva som er ufint for jeg synes ikke det er/var så mye hyggelig på begynnelsen her uten å gjenta det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi åpenbart forskjellig syn på hva som er ufint for jeg synes ikke det er/var så mye hyggelig på begynnelsen her uten å gjenta det..

Spørsmålet er hvorfor du har har så lange tær på andre folks vegne, det har vi moderatorene til. Smisking med Kristine på gang kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...