bonsaijenta Skrevet 26. november 2017 #481 Del Skrevet 26. november 2017 3 timer siden, O.G. skrev: Hun var det. Det kan være mange forskjellige årsaker til det. Farmora døde tidligere i år og så har det vært samlivsbrudd. Folk håndterer sorg på så forskjellig vis. Kan være at det har blitt for mye henne på en gang hvis hun hadde vært tilstede i begravelsen. Det har du rett i. Det er morsommere å dra på jentetur til Dubai, enn å dra i begravelsen til en nær venn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 26. november 2017 #482 Del Skrevet 26. november 2017 Hun som skrev fra Londonturen: for dere som ikke vet hva Harrods er,.....da lo jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. november 2017 #483 Del Skrevet 26. november 2017 2 timer siden, bonsaijenta skrev: Det har du rett i. Det er morsommere å dra på jentetur til Dubai, enn å dra i begravelsen til en nær venn. Litt drøyt å komme med en sarkastisk kommentar på hennes fravær i begravelsen til Børre Olsen. Er enig i det som noen andre påpekte; hun har vært gjennom mye det siste året og det er mulig det er for tungt å gå i begravelse nå. Vent til du har levd litt så ser du at livet er ikke rett frem og man klarer ikke alltid gjør alt riktig for alle andre fordi man må fokusere på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. november 2017 #484 Del Skrevet 26. november 2017 22 minutter siden, pelikanen skrev: Hun som skrev fra Londonturen: for dere som ikke vet hva Harrods er,.....da lo jeg Hehe... det er nok fortsatt noen som ikke vet om Harrods. To av mine barndomsvenninner, vet ikke hva det er😊 De arver klærne mine og kunne ikke brydd seg om det er Valentino eller DvF. Er hun fortsatt sammen med han svensken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. november 2017 #485 Del Skrevet 26. november 2017 3 minutter siden, jentekvinne skrev: Litt drøyt å komme med en sarkastisk kommentar på hennes fravær i begravelsen til Børre Olsen. Er enig i det som noen andre påpekte; hun har vært gjennom mye det siste året og det er mulig det er for tungt å gå i begravelse nå. Vent til du har levd litt så ser du at livet er ikke rett frem og man klarer ikke alltid gjør alt riktig for alle andre fordi man må fokusere på seg selv. Jeg har jo skrevet med O.G. at jeg er enig med henne. Om du tolker svaret mitt sarkastisk, får det bare være opp til deg. Vi lever våre liv forskjellige, men å påstå at jeg ikke har levd litt er vel litt å ta i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. november 2017 #486 Del Skrevet 26. november 2017 2 minutter siden, bonsaijenta skrev: Jeg har jo skrevet med O.G. at jeg er enig med henne. Om du tolker svaret mitt sarkastisk, får det bare være opp til deg. Vi lever våre liv forskjellige, men å påstå at jeg ikke har levd litt er vel litt å ta i. Når du skriver "det er morsommere å dra til Dubai enn i begravelsen til en nær venn" så kan det oppfattes som sarkastisk. Hva var egentlig positivt med den kommentaren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2017 #487 Del Skrevet 26. november 2017 4 timer siden, bonsaijenta skrev: Det har du rett i. Det er morsommere å dra på jentetur til Dubai, enn å dra i begravelsen til en nær venn. Jeg dømmer henne ikke for å ikke være i begravelsen, spørs om en jentetur med ei venninne hun kan stole 110% på er akkurat hva hun trenger nu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 26. november 2017 #488 Del Skrevet 26. november 2017 Link til denne bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. november 2017 #489 Del Skrevet 26. november 2017 Tror ikke bloggen hennes er aktiv lenger, men hun har insta og snapchat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelige Skrevet 28. november 2017 #490 Del Skrevet 28. november 2017 På 26.11.2017 den 19.53, bonsaijenta skrev: Hehe... det er nok fortsatt noen som ikke vet om Harrods. To av mine barndomsvenninner, vet ikke hva det er😊 De arver klærne mine og kunne ikke brydd seg om det er Valentino eller DvF. Er hun fortsatt sammen med han svensken? Ser ikke sånn ut på alle sitatene hun poster på mystory om dagen.. Seneste er "the people that are quick to walk away, are the ones who never intended to stay" (...) Også har han fjernet bildet av dem på insta. Så.. Håper hun har det bra, men håper samtidig hun finner ro i nytt hjem med barna før hun haster inn i nytt forhold. For hennes egen og ungene sin del.. Er fremdeles ung, nyskilt og garantert mange fisk i havet😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 29. november 2017 #491 Del Skrevet 29. november 2017 På 28.11.2017 den 7.25, Endelige skrev: Ser ikke sånn ut på alle sitatene hun poster på mystory om dagen.. Seneste er "the people that are quick to walk away, are the ones who never intended to stay" (...) Også har han fjernet bildet av dem på insta. Så.. Håper hun har det bra, men håper samtidig hun finner ro i nytt hjem med barna før hun haster inn i nytt forhold. For hennes egen og ungene sin del.. Er fremdeles ung, nyskilt og garantert mange fisk i havet😉 Bilde av de to sammen er på insta fortsatt. Selv håper jeg at hun og Dag blir sammen igjen. De var bare så søte sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maisa Skrevet 29. november 2017 #492 Del Skrevet 29. november 2017 Fulgt Kristine lenge å hun har forandret seg veldig fra usikker til å eksponere seg mye. Var en periode hun sa hun ikke kunne være på sosiale medier å var vekk en mnd. Etter en mnd var hun tilbake for fult å etter tre uker kom bruddet frem. Så sosiale medier KAN (sier ikke det gjorde) ødlegge for forholdet. Ikke alle liker at partneren får oppmerksomhet av det motsatte kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 30. november 2017 #493 Del Skrevet 30. november 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 28. februar 2019 #494 Del Skrevet 28. februar 2019 Melinda fra Ex on The Beach, Kristine, søsteren til Kristine med flere er i Malaga og filmer... noen som vet hva? Kjenner jeg blir skikkelig nysgjerrig, hvilken kombo liksom🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna_melhus94 Skrevet 28. februar 2019 #495 Del Skrevet 28. februar 2019 På 9.8.2015 den 4.56, ClosedParadise skrev: Syns hun ser ut som en typisk golddigger Ja merkelig at hun gikk fra den gamle mannen til "den hunken". Kanskje ikke så rart hun går som golddigger.. arvet mange millioner, opererte seg og ble sammen med en på 21. Han er sikkert golddigger han og 🤪 Hun skal være med i den nye serien som kommer nå snart "Influencerne" sammen med Melina og flere andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 28. februar 2019 #496 Del Skrevet 28. februar 2019 1 time siden, Anna_melhus94 skrev: Ja merkelig at hun gikk fra den gamle mannen til "den hunken". Kanskje ikke så rart hun går som golddigger.. arvet mange millioner, opererte seg og ble sammen med en på 21. Han er sikkert golddigger han og 🤪 Hun skal være med i den nye serien som kommer nå snart "Influencerne" sammen med Melina og flere andre. Legen hennes har visst mye penger han også🤔🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. februar 2019 #497 Del Skrevet 28. februar 2019 2 timer siden, Anna_melhus94 skrev: Ja merkelig at hun gikk fra den gamle mannen til "den hunken". Kanskje ikke så rart hun går som golddigger.. arvet mange millioner, opererte seg og ble sammen med en på 21. Han er sikkert golddigger han og 🤪 Hun skal være med i den nye serien som kommer nå snart "Influencerne" sammen med Melina og flere andre. Ok, det kan jo bli artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 28. februar 2019 #498 Del Skrevet 28. februar 2019 Penger eller ikke, så synes jeg hun ser mye lykkeligere ut nå med svensken enn med dag Selvfølgelig trist for ungene at foreldrene ikke holder sammen, men denne kjærligheten ser mer ekte ut på bilder iallfall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 1. mars 2019 #499 Del Skrevet 1. mars 2019 Tråden er ryddet for personangrep og krenkende innlegg. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg