Bootybuilder Skrevet 9. desember 2015 #301 Del Skrevet 9. desember 2015 Okei. Hvor har jeg sagt at det er galt å ha et ønske om å være kjendis? Det er da ikke personangrep å påpeke at det virker som om dama har et stort ønske om å bli kjent. Det er rett og slett en observasjon. Jeg har heller ikke sagt at det betyr at andre ikke har hørt om henne, jeg skrev da ganske tydelig at jeg ikke hadde hørt om Kristine før jeg las denne tråden på KG. Det virker som du mener det er noe galt i å ville bli kjendis. Viktigste er vel at de som ikke har en dritt får hjelp i jula. Håper du klarer å se det positive i det enn kun det negative. God jul til deg!🎅🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. desember 2015 #302 Del Skrevet 9. desember 2015 Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt og avsporinger, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei§enberg Skrevet 9. desember 2015 #303 Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg husker Kristine godt fra barndommen, og hun var blandt skolens aller mest populære - hun var såå vakker på barneskolen allerede. Husker henne som veldig snill, ingen mean girl selvom alle beundret henne :-) Synes hun er penest uten all dilldallet da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 9. desember 2015 #304 Del Skrevet 9. desember 2015 http://m.nettavisen.no/nyheter/milliardrdatter-far-krass-kritikk-for-blogginnlegg/3423169082.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 10. desember 2015 #305 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg vet også veldig godt hvem Kristine er, har kjent henne siden hun ble født, da foreldrene hennes er i samme vennegjeng som mine foreldre. Hun har et godt hjerte og mener bare godt, men hun bommet på siste innlegg på bloggen sin mener jeg. Tanken er god, men å blande to grupper på den måten er ikke riktig syns jeg. Men hun mener det godt, selv om det var klumsete skrevet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinkerbell Skrevet 14. desember 2015 #306 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg har heller ikke sagt at det betyr at andre ikke har hørt om henne, jeg skrev da ganske tydelig at jeg ikke hadde hørt om Kristine før jeg las denne tråden på KG. Jeg hadde heller ikke hørt om henne før jeg leste denne tråden , så da er vi ihvertfall to. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 14. desember 2015 #307 Del Skrevet 14. desember 2015 Er innleggene slettet eller er det bare meg som ikke får de opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 14. desember 2015 #308 Del Skrevet 14. desember 2015 Er innleggene slettet eller er det bare meg som ikke får de opp? http://kristinesaltvoldhoili.blogg.no/1449341682_fattige_barn_i_norge_.html ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. desember 2015 #309 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Nå vurderer hun å slutte og blogge pga at det er en del negativitet. Vel det kan jeg forstå ... hun er litt provoserende i sin fremtoning, og janteloven er nok sterk. har prøvd å legge ved skjermdump for de som ønsker å lese, men ikke klikke inn på bloggen. Innlegg er ryddet for bilde/skjermdump fra blogg. Ønsker man å referere til blogg må dette gjøres via lenker. Yvonne (mod) Endret 31. desember 2015 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. desember 2015 #310 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg liker Kristine godt og jeg håper hun driter i jantelov og fortsetter bloggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitten13 Skrevet 30. desember 2015 #311 Del Skrevet 30. desember 2015 For at jeg skal lese en blogg, må det være litt mer interessant enn dette Pen jente, men i mine øyne har hun ikke så mye spennende å fortelle. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 30. desember 2015 #312 Del Skrevet 30. desember 2015 1 time siden, Bitten13 skrev: For at jeg skal lese en blogg, må det være litt mer interessant enn dette Pen jente, men i mine øyne har hun ikke så mye spennende å fortelle. Fordi hun forteller om sitt daglige liv og ikke som "alle andre rosabloggere" med sponsede innlegg i hue og rævva? DE bloggene er jeg lei. Men er min mening da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. desember 2015 #313 Del Skrevet 30. desember 2015 1 time siden, Bitten13 skrev: For at jeg skal lese en blogg, må det være litt mer interessant enn dette Pen jente, men i mine øyne har hun ikke så mye spennende å fortelle. Alle trenger ikke å lese bloggen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 30. desember 2015 #314 Del Skrevet 30. desember 2015 3 timer siden, Bitten13 skrev: For at jeg skal lese en blogg, må det være litt mer interessant enn dette Pen jente, men i mine øyne har hun ikke så mye spennende å fortelle. Jeg liker å lese bloggen hennes. Er så forfriskende å lese noe annet enn "sjekk ut denne fantastiske sminkekosten jeg nettopp har funnet" eller "ja jeg får betalt 20 000kr for å skrive om dette produktet, men jeg går 114% god for at disse vitaminpillene er det beste jeg har prøvd". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 30. desember 2015 #315 Del Skrevet 30. desember 2015 2 timer siden, L´issi skrev: Fordi hun forteller om sitt daglige liv og ikke som "alle andre rosabloggere" med sponsede innlegg i hue og rævva? DE bloggene er jeg lei. Men er min mening da😊 Rosabloggerne forteller vel om sitt daglige liv de også? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 30. desember 2015 #316 Del Skrevet 30. desember 2015 27 minutter siden, IglePigle skrev: Rosabloggerne forteller vel om sitt daglige liv de også? Mye mulig -bare at samtlige er pakket inn i så mye reklamelenker og veloverveide "go-green-inspo bilder" og skal liksom fronte "healthy lifestyles" at det er lite som minner om en alminnelig hverdag. Hva jeg synes om hennes hverdag er at den er annerledes. På en god måte. Fjernt fra hvordan jeg selv har det, men likevel jordnær. Også synes jeg det rett og slett er fint å se hvor kjærlig og god hun er med barna sine, mannen, venner og resten av familien. Derfor liker jeg å klikke meg innom. Greit at språket ikke er det beste, enda, men hun fenger iallefall meg. Og sikkert andre😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 31. desember 2015 #317 Del Skrevet 31. desember 2015 Synes hun er så skjønn😊 Håper hun fortsetter med bloggen. Ja hun lever et luksusliv, mannen er eldre, hun har muligheter andre bare kan drømme om, men hun fenger og virker å være ganske så jordnær oppi all luksusen😊⭐️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. februar 2016 #318 Del Skrevet 24. februar 2016 Kristine er bare herlig hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 25. februar 2016 #319 Del Skrevet 25. februar 2016 Det jeg syns er trist at Kristine kun legger ut bilder av pels, sminke, "duckface" bilder med venninner. Hun kunne ha brukt populariteten sin til noe viktig, som f.eks motstand mot pels, motstand mot kroppspress, sminke osv.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 25. februar 2016 #320 Del Skrevet 25. februar 2016 11 timer siden, Daiquiry skrev: Det jeg syns er trist at Kristine kun legger ut bilder av pels, sminke, "duckface" bilder med venninner. Hun kunne ha brukt populariteten sin til noe viktig, som f.eks motstand mot pels, motstand mot kroppspress, sminke osv.... Hvorfor skulle hun ha blitt motstander av pels når hun viser tydelig at hun ikke er det? Noen liker pels, thats life. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg