Mayoo Skrevet 9. desember 2015 #281 Del Skrevet 9. desember 2015 Kjøpte?Ja. Du betaler 50 kroner for å få innleggene dine vist på fremsiden på blogg.no. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. desember 2015 #282 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Ja. Du betaler 50 kroner for å få innleggene dine vist på fremsiden på blogg.no. Ok, men Kristine er jo ikke den eneste som betaler den femtilappen da, det gjør de jo alle de der ambisiøse bloggerne...Hvorfor så skeptisk når hun gjør det og ikke de andre? Endret 9. desember 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 9. desember 2015 #283 Del Skrevet 9. desember 2015 Ok, men Kristine er jo ikke den eneste som betaler den femtilappen da, det gjør de jo alle de der ambisiøse bloggerne...Hvorfor så skeptisk når hun gjør det og ikke de andre?For all del. Skeptisk var kanskje litt feil ord, men for meg så blir ikke en god gjerning like god når en helt klart gjør det for å få oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 9. desember 2015 #284 Del Skrevet 9. desember 2015 For all del. Skeptisk var kanskje litt feil ord, men for meg så blir ikke en god gjerning like god når en helt klart gjør det for å få oppmerksomhet. Pleier hun ikke å kjøpe plass til de andre innleggene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 9. desember 2015 #285 Del Skrevet 9. desember 2015 Pleier hun ikke å kjøpe plass til de andre innleggene sine?Har sett flere av innleggene hennes der, men dette innlegget såg jeg flere ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. desember 2015 #286 Del Skrevet 9. desember 2015 For all del. Skeptisk var kanskje litt feil ord, men for meg så blir ikke en god gjerning like god når en helt klart gjør det for å få oppmerksomhet. Men hvorfor tror du det er oppmerksomhet?Det kan jo like gjerne være fordi hun vil sikre seg at flest mulig som trenger hjelp ser det og tar kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 9. desember 2015 #287 Del Skrevet 9. desember 2015 Veldig enig med deg. Det at hun kjøpte flere bloggshouts for å fremme dette innlegget gjorde meg enda mer skeptisk. Hvordan vet du hun har kjøpt noe som helst? Om hun har kjøpt noe som helst -har aldri tanken om å nå ut til flest mulig streifet deg? Hvorfor alltid mistenke at det er en baktanke med absolutt alt? Jeg fatter det ikke. Greit vi lever i en kynisk verden, men trenger ikke lukke øynene for dem som ønsker andre ve og vel av den grunn. Om hun tjener penger på bloggen vet jeg ikke noe om, og tror heller ikke det er for å tjene penger hun blogger. De har nok til salt i grøten med eller uten blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 9. desember 2015 #288 Del Skrevet 9. desember 2015 Og OM de valgte å bruke 50 kr for å komme på framsiden til blogg.no, hva så? Er vel innholdet og budskapet som er viktigst, ikke minst aktuelt? Det er en sak som åpenbart står henne og svigerinnens hjerte nært, og man må vel få lov å prøve å engasjere andre uten at det skal være for oppmerksomhet og "fame"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 9. desember 2015 #289 Del Skrevet 9. desember 2015 Men hvorfor tror du det er oppmerksomhet?Det kan jo like gjerne være fordi hun vil sikre seg at flest mulig som trenger hjelp ser det og tar kontakt.Den overskriften som først ble brukt gjør at jeg tror det var for å få oppmerksomhet. Hvordan vet du hun har kjøpt noe som helst? Om hun har kjøpt noe som helst -har aldri tanken om å nå ut til flest mulig streifet deg? Hvorfor alltid mistenke at det er en baktanke med absolutt alt? Jeg fatter det ikke. Greit vi lever i en kynisk verden, men trenger ikke lukke øynene for dem som ønsker andre ve og vel av den grunn. Om hun tjener penger på bloggen vet jeg ikke noe om, og tror heller ikke det er for å tjene penger hun blogger. De har nok til salt i grøten med eller uten blogg. Fordi jeg såg det vel. Jeg tror ikke hun tjener særlig mye på bloggen - ennå. Jeg tror derimot at et av målene er å få flest mulig lesere, selvfølgelig. Jeg tviler også sterkt på at målet med bloggen er å tjene penger, men det er da ganske tydlig at Kristine ønsker å være en kjendis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 9. desember 2015 #290 Del Skrevet 9. desember 2015 Den overskriften som først ble brukt gjør at jeg tror det var for å få oppmerksomhet. Fordi jeg såg det vel. Jeg tror ikke hun tjener særlig mye på bloggen - ennå. Jeg tror derimot at et av målene er å få flest mulig lesere, selvfølgelig. Jeg tviler også sterkt på at målet med bloggen er å tjene penger, men det er da ganske tydlig at Kristine ønsker å være en kjendis. At hun nyter tilværelsen sin skal jeg ikke si deg i mot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. desember 2015 #291 Del Skrevet 9. desember 2015 Den overskriften som først ble brukt gjør at jeg tror det var for å få oppmerksomhet. Fordi jeg såg det vel. Jeg tror ikke hun tjener særlig mye på bloggen - ennå. Jeg tror derimot at et av målene er å få flest mulig lesere, selvfølgelig. Jeg tviler også sterkt på at målet med bloggen er å tjene penger, men det er da ganske tydlig at Kristine ønsker å være en kjendis. Argumenter for påstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 9. desember 2015 #292 Del Skrevet 9. desember 2015 Argumenter for påstanden.Det ville jo vært litt merkelig å selge bryllupet sitt til se og hør om en ikke hadde et brennende ønske om å bli kjendis. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. desember 2015 #293 Del Skrevet 9. desember 2015 Det ville jo vært litt merkelig å selge bryllupet sitt til se og hør om en ikke hadde et brennende ønske om å bli kjendis.Vel, men hun ville jo vært "kjent" om bryllupet ikke hadde blitt profilert i Se & Hør også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 9. desember 2015 #294 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Franke Ann har jo helt rett. Folk som gir av ren godhet har ikke behov for å annonsere for hele verden at de gir. De som har andre hensikter, derimot.. Religiøs belæring er hjernevask åkke som.... Endret 9. desember 2015 av Bootybuilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 9. desember 2015 #295 Del Skrevet 9. desember 2015 Vel, men hun ville jo vært "kjent" om bryllupet ikke hadde blitt profilert i Se & Hør også. Tja, jeg hadde aldri hørt om dama før jeg las tråden om henne her på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 9. desember 2015 #296 Del Skrevet 9. desember 2015 Den overskriften som først ble brukt gjør at jeg tror det var for å få oppmerksomhet. Fordi jeg såg det vel. Jeg tror ikke hun tjener særlig mye på bloggen - ennå. Jeg tror derimot at et av målene er å få flest mulig lesere, selvfølgelig. Jeg tviler også sterkt på at målet med bloggen er å tjene penger, men det er da ganske tydlig at Kristine ønsker å være en kjendis. Og hva er galt emd å ville være kjendis? Det er mange som vil være det, det vil alltid være kjendiser. Hva er problemet med at noen ønsker å bli kjent? Helt greit å diskutere måten de gir ut pengene på og fronter det, men her går du til personangrep.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 9. desember 2015 #297 Del Skrevet 9. desember 2015 Tja, jeg hadde aldri hørt om dama før jeg las tråden om henne her på KG. Jeg ahr hørt om dama i flere år, og jeg bor på andre siden v landet, hun har vært veldig aktiv på instagram også er hun jo venninne med andre kjente mennesker, da har navnet hennes dukket opp. At du ikke har hørt om henne betyr ikke at andre ikke har det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. desember 2015 #298 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Tja, jeg hadde aldri hørt om dama før jeg las tråden om henne her på KG. Ikke jeg heller, men jeg hadde et dårlig førsteinntrykk da jeg leste bloggen til å begynne med. Det forandret seg. Tror Kristine er en god dame jeg, og det er jo ikke en motsetning det å være et godt menneske og det å ønske å være kjendis/feste med fiffen/kjendiser. Endret 9. desember 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 9. desember 2015 #299 Del Skrevet 9. desember 2015 Og hva er galt emd å ville være kjendis? Det er mange som vil være det, det vil alltid være kjendiser. Hva er problemet med at noen ønsker å bli kjent? Helt greit å diskutere måten de gir ut pengene på og fronter det, men her går du til personangrep....Jeg ahr hørt om dama i flere år, og jeg bor på andre siden v landet, hun har vært veldig aktiv på instagram også er hun jo venninne med andre kjente mennesker, da har navnet hennes dukket opp. At du ikke har hørt om henne betyr ikke at andre ikke har det...Okei. Hvor har jeg sagt at det er galt å ha et ønske om å være kjendis? Det er da ikke personangrep å påpeke at det virker som om dama har et stort ønske om å bli kjent. Det er rett og slett en observasjon. Jeg har heller ikke sagt at det betyr at andre ikke har hørt om henne, jeg skrev da ganske tydelig at jeg ikke hadde hørt om Kristine før jeg las denne tråden på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 9. desember 2015 #300 Del Skrevet 9. desember 2015 Ikke jeg heller, men jeg hadde et dårlig førsteinntrykk da jeg leste bloggen til å begynne med. Det forandret seg. Tror Kristine er en god dame jeg, og det er jo ikke en motsetning det å være et godt menneske og det å ønske å være kjendis/feste med fiffen/kjendiser. Neida, det mener jeg heller ikke at det trenger å være. (Kom det ut riktig?) Jeg tror på ingen måte at Kristine er et dårlig menneske, tvert i mot så virker det som om hun har mange gode sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg