Kristine Saltvold Skrevet 14. august 2015 #81 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Hvem har snakket om at jeg skal ha super kvalitet på mine bilder??? Og er det kun mennesker med 6 i norsk som har lov å skrive blogg?? Ta dere sammen. Jeg er tydeligvis interessang nok Til at bloggene min blir lest meget mange ganger på en uke. Takk til deg Lisa Endret 14. august 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 14. august 2015 #82 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Hvem har snakket om at jeg skal ha super kvalitet på mine bilder??? Og er det kun mennesker med 6 i norsk som har lov å skrive blogg?? Ta dere sammen. Jeg er tydeligvis interessang nok Til at bloggene min blir lest meget mange ganger på en uke. Jeg har ikke lest bloggen, kun fulgt med tråden her. Ikke bry deg om hva som skrives. Du vet vel best selv om hvordan du lever livet ditt og du kjenner deg selv best antar jeg. Fortsett med bloggingen og la andre beundre/misunne/favvikere/fryde seg over bloggen din. (De som er interessert, vel og merke) God helg! Endret 14. august 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 14. august 2015 #83 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Hvem har snakket om at jeg skal ha super kvalitet på mine bilder??? Og er det kun mennesker med 6 i norsk som har lov å skrive blogg?? Ta dere sammen. Jeg er tydeligvis interessang nok Til at bloggene min blir lest meget mange ganger på en uke. Dette må du tåle når du har en offentlig blogg. Ta heller til deg tips om hvordan gjøre bloggen til bedre (språk, innhold og ikke minst bedre bilder). Endret 14. august 2015 av Bond 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine Saltvold Skrevet 14. august 2015 #84 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Dette må du tåle når du har en offentlig blogg. Ta heller til deg tips om hvordan gjøre bloggen til bedre (språk, innhold og ikke minst bedre bilder). Hei ☺️ Takk. Det er sant! Blir bare så utrolig irritert av folk som sitter å skriver en haug med dritt om andre mennesker de ikke kjenner. Får heller ønske de god bedring og forsette gjøre bloggen finere med høyere kvalitet. Bedre bilder kommer når jeg får mitt kamera tilbake om 2 uker. God helg Endret 14. august 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. august 2015 #85 Del Skrevet 14. august 2015 Tråden ryddet for personangrep. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 14. august 2015 #86 Del Skrevet 14. august 2015 Hvem har snakket om at jeg skal ha super kvalitet på mine bilder??? Og er det kun mennesker med 6 i norsk som har lov å skrive blogg?? Ta dere sammen. Jeg er tydeligvis interessang nok Til at bloggene min blir lest meget mange ganger på en uke. Har vel ikke kritisert deg en plass? Skrev bare det jeg så i kommentarfeltet ang at ting ble litt enklere når du kom hjem fra ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine Saltvold Skrevet 14. august 2015 #87 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Har vel ikke kritisert deg en plass? Skrev bare det jeg så i kommentarfeltet ang at ting ble litt enklere når du kom hjem fra ferie? Hehe den meldingen var jo ikke til deg da ☺️😄 ble akkurat medlem når jeg hørte det var så mye dritt her. Skrev vist på feil plass🙊🙉🙈 du er jo den eneste som skriver noe Hyggelig her 😄😘😘 Endret 14. august 2015 av Kristine Saltvold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 14. august 2015 #88 Del Skrevet 14. august 2015 Hehe den meldingen var jo ikke til deg da ☺️😄 ble akkurat medlem når jeg hørte det var så mye dritt her. Skrev vist på feil plass🙊🙉🙈 du er jo den eneste som skriver noe Hyggelig her 😄😘😘 Heier på deg jeg og gleder meg til blogg fortsettelsen !! (Mener jeg helt oppriktig) Og trodde ikke det skulle komme så masse kvalme her når jeg startet tråden, så det må jeg virkelig beklage😊 tenkte bare folk (enda flere) skulle få øynene opp for den siden jeg tror det kan bli veldig bra med tiden😊 men i følge enkelte her inne må man tydeligvis være verdensmester i alt ved første forsøk, som er helt sykt.. Men stå på!! Synes du er flink og modig, og skiiiit i bezzerwisserne, janteloven og misunnelige mennesker Lykke til med det kommende bryllupet og tiden som mann og kone ❤️😘👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 14. august 2015 #89 Del Skrevet 14. august 2015 Hei ☺️ Takk. Det er sant! Blir bare så utrolig irritert av folk som sitter å skriver en haug med dritt om andre mennesker de ikke kjenner. Får heller ønske de god bedring og forsette gjøre bloggen finere med høyere kvalitet. Bedre bilder kommer når jeg får mitt kamera tilbake om 2 uker. God helg Det er bra. Jo mer kjent du eventuelt blir, jo mer oppgulp vil du få. Og da er det lurt å skille klinten fra hveten, og være lydhør og ydmyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. august 2015 #90 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Hvem har snakket om at jeg skal ha super kvalitet på mine bilder??? Og er det kun mennesker med 6 i norsk som har lov å skrive blogg?? Ta dere sammen. Jeg er tydeligvis interessang nok Til at bloggene min blir lest meget mange ganger på en uke. Interessant, interessant, interessant. Endret 14. august 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine Saltvold Skrevet 14. august 2015 #91 Del Skrevet 14. august 2015 Har vel ikke kritisert deg en plass? Skrev bare det jeg så i kommentarfeltet ang at ting ble litt enklere når du kom hjem fra ferie? Hehe den meldingen var jo ikke til deg da ☺️😄 Hehe ble akkurat medlem når jeg hørte det var så mye dritt her. Skrev vist på feil plass🙊🙉🙈 du er jo den eneste som skriver noe Hyggelug her 😄😘😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 14. august 2015 #92 Del Skrevet 14. august 2015 Hvem har snakket om at jeg skal ha super kvalitet på mine bilder??? Og er det kun mennesker med 6 i norsk som har lov å skrive blogg?? Ta dere sammen. Jeg er tydeligvis interessang nok Til at bloggene min blir lest meget mange ganger på en uke. Jeg har på ingen måte sagt at du skal ha super kvalitet på dine bilder, det er heller ikke nødvendig med 6 i norsk. Men nå har det seg sånn at det ble laget en tråd om din blogg her, og da må det være lov til å komme med sin mening. Enig med deg i at mange av kommentarene her er unødvendig, men sånn er det dessverre på internett når folk kan være anonyme. For at jeg skal bli en fast leser av en blogg må det være et godt design (anbefaler deg å sjekke ut de designene kvdesign.no selger). Bildene må være gode og teksten må være emojifri og uten altfor mange skrivefeil.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine Saltvold Skrevet 14. august 2015 #93 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg har på ingen måte sagt at du skal ha super kvalitet på dine bilder, det er heller ikke nødvendig med 6 i norsk. Men nå har det seg sånn at det ble laget en tråd om din blogg her, og da må det være lov til å komme med sin mening. Enig med deg i at mange av kommentarene her er unødvendig, men sånn er det dessverre på internett når folk kan være anonyme. For at jeg skal bli en fast leser av en blogg må det være et godt design (anbefaler deg å sjekke ut de designene kvdesign.no selger). Bildene må være gode og teksten må være emojifri og uten altfor mange skrivefeil.. Tusen takk for hjelpen. Det skal jeg sjekke ut. Skjønner at man må tåle litt når man stikker hode ut slik jeg gjør i min situasjon. God helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 14. august 2015 #94 Del Skrevet 14. august 2015 Deg er det jo umulig å føre en samtale/debatt med. Du punkterer enhver tråd du er i med meningsløse argumenter, Klart hun skal få blogge, blogg i vei. Jeg vet nok om dysleksi, takk. Broren min har det. Du trenger ikke gå til personangrep for å fremheve argumentene dine, det setter deg i et dårlig lys. Du er forøvrig ikke så enkel å diskutere med selv. Poenget er at dysleksi fungerer på mange måter. Du er rapportert! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 14. august 2015 #95 Del Skrevet 14. august 2015 Du trenger ikke gå til personangrep for å fremheve argumentene dine, det setter deg i et dårlig lys. Du er forøvrig ikke så enkel å diskutere med selv. Poenget er at dysleksi fungerer på mange måter. Du er rapportert! Rapportert? Javel. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. august 2015 #96 Del Skrevet 14. august 2015 Tusen takk for hjelpen. Det skal jeg sjekke ut. Skjønner at man må tåle litt når man stikker hode ut slik jeg gjør i min situasjon. God helg En annen ting: etterhvert som bloggen din får mer oppmerksomhet kommer nok annonsører til å strømme på. Kanskje lurt nå å sette deg inn i regelverket for reklame på sosiale medier. Med alle medieoppslag som har vært i sommer er "uvitenhet" ingen troverdig unnskyldning lengre. Du har en livsstil nok mange er nysgjerrige på, lykke til med blogg og bryllup'☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. august 2015 #97 Del Skrevet 14. august 2015 Tråden ryddet for persondebatt/personangrep. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 15. august 2015 #98 Del Skrevet 15. august 2015 Fin blogg. Takk for tips til en ny blogg å lese Bare hyggelig😊 var jo det som var hensikten -ikke at folk skulle begynne å slenge dritt om ei som har blogga i knapt ei uke.. Personlig synes jeg det er kjekt med mange forskjellige bloggsjangre, og synes hun er utrolig flott -lever et spennende og "annerledes" liv som er ganske langt frå hvordan jeg selv lever -og da blir jeg jo litt nysgjerrig.. Hvis det er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. august 2015 #99 Del Skrevet 15. august 2015 Tja det er flere spørsmål jeg kunne tenkt meg å stille Kristine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine Saltvold Skrevet 15. august 2015 #100 Del Skrevet 15. august 2015 Tja det er flere spørsmål jeg kunne tenkt meg å stille Kristine.... Bare å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg