AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Tror jeg har fått en kvise inni øregangen som gjør ganske vondt når jeg kommer nær øret. Hvor lenge er det vanlig å gå før en slik kvist forsvinner?Anonymous poster hash: e898b...917
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Har en slik selv -_- og det kan ta laang tid har jeg erfart Anonymous poster hash: 851e8...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 hva er lang tid? Flere uker? Anonymous poster hash: e898b...917
PetrovaFire Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 (endret) Uff ja vondt... Kan ta noen uker. Endret 8. august 2015 av PetrovaFire 1
Minya Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Er kvisa nesten helt ute i øremuslingen og ikke langt inni øregangen, kan du få noen til å hjelpe deg med å ta hull på den for å minke på "trykket". Den vil gjøre omtrent hundre ganger mindre vondt med en gang. Men ligger den et stykke inn i øregangen slik at det blir vanskeligere å komme til, må du nesten bare "stå han av" og vente til det går over. Det tar som regel ikke mer enn en ukes tid før den blir borte, men i noen tilfeller om den blir skikkelig god og betent, kan det ta lenger tid før den roer seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå