AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Hei! Jaa, jeg befinner meg for øyeblikket i Spania, men skal reise hjem i morgen. Jeg tok med en mengde tamponger i kofferten, men det viste seg å bli for lite da jeg ofte var opp og ned fra vannet hele dagen og måtte skifte ofte. Jeg var på butikken i sta, men til min store overraskelse solgte de hverken tamponger eller bind. Ikke på noen av butikkene jeg var innom, og i morgen skal jeg reise hjem hvilket vil si en 4 timer lang flytur hjem til kalde Norge. Dermed må jeg ha på en bukse, og jeg tok kun med meg én, og den er hvit. jeg har kun 2 tamponger igjen, men det kommer ikke til å holde fra 07-19. Noen som vet om de selger tamponger på flyplassen eller eventuelt har et livreddende tips på lur? ;DAnonymous poster hash: 4fd08...a36
L'océan Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 De bør jo selge bind eller tamponger på flyplassen? Er det bare én butikk du kan sjekke i? Hvis du ikke får tak i noe, så får du vel bare bruke masse papir da
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Det selges helt sikkert på flyplassen. Du burde sjekket ut et apotek eller en butikk med såper/kosmetikk etc. Hvis ikke - papir, sokk, genser rundt livet. Anonymous poster hash: a0f27...c81 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Apotek i Spania er stort sett oppe hele dagen. De er overalt, har du sett om det er noe i nærheten av deg? Ellers ville jeg sjekket kiosken tilhørende hotellet, de har ofte mer turistvarer, som feks. bind/tamponger som vi er vant til å finne i vanlig butikk. Anonymous poster hash: f3672...bca 1
eriksenmali Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 (endret) D: Endret 7. august 2015 av eriksenmali
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Takk for raske svar! Skjekket 3 "dagligvare" butikker, vi bor i en veldig liten by, men alikavell rart de ikke skulle ha noe :/ Apotekene stengte kl 20.30 slik som alt annet, utenom de små butikkene som eies av familier hvilket var de som ikke hadde noe, og butikkene åpner ikke igjen før 10 og vi tar drosje kl halv ti, heheh D;Anonymous poster hash: 4fd08...a36
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 Var på kosmetikk butikk som enda var åpen når jeg løp for å skulle kjøpe, men de hadde heller ikke, ingen her snakker engelsk så man får ikkw spurt heller :/Anonymous poster hash: 4fd08...a36
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 Apotek i Spania er stort sett oppe hele dagen. De er overalt, har du sett om det er noe i nærheten av deg? Ellers ville jeg sjekket kiosken tilhørende hotellet, de har ofte mer turistvarer, som feks. bind/tamponger som vi er vant til å finne i vanlig butikk.Anonymous poster hash: f3672...bca Nå bor vi desverre i leilighet leid av en privat person, ikke et hotell, så det utelukkes også Anonymous poster hash: 4fd08...a36
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #10 Skrevet 7. august 2015 Har de ikke mensen i Spania? Sist gang jeg var der hadde de det Anonymous poster hash: 629da...7b1 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 Nå bor vi desverre i leilighet leid av en privat person, ikke et hotell, så det utelukkes også Anonymous poster hash: 4fd08...a36 Da bruker du opp det du har, og så hvisker du til flyvertinnen og spør om de kan hjelpe deg. De har helt sikkert reserve, evt noe privat Jeg har gitt tampong til ei fremmed jente før jeg, alle kan jo feilberegne. Bare å forklare situasjonen, si "Hei, litt pinlig problem, men klarer dere å skaffe bind eller ob til meg? Har ikke nok til flyturen." De fleste damer vet altfor godt hvordan det føles og vil mer enn gjerne hjelpe. Anonymous poster hash: f3672...bca
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #12 Skrevet 7. august 2015 Da bruker du opp det du har, og så hvisker du til flyvertinnen og spør om de kan hjelpe deg. De har helt sikkert reserve, evt noe privat Jeg har gitt tampong til ei fremmed jente før jeg, alle kan jo feilberegne. Bare å forklare situasjonen, si "Hei, litt pinlig problem, men klarer dere å skaffe bind eller ob til meg? Har ikke nok til flyturen." De fleste damer vet altfor godt hvordan det føles og vil mer enn gjerne hjelpe. Anonymous poster hash: f3672...bca Oi det var et godt råd jeg faktisk ikke hadde tenkt på! :D Tusen takk, Anonym! Du virker som en meget hyggelig person :DAnonymous poster hash: 4fd08...a36 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #13 Skrevet 7. august 2015 Så klart har de tamponger/bind i alle matbutikker i Spania. Finn deg noe bedre å drive med enn å tulle med dette. Anonymous poster hash: 9bb6b...2ae
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Så klart har de tamponger/bind i alle matbutikker i Spania. Finn deg noe bedre å drive med enn å tulle med dette. Anonymous poster hash: 9bb6b...2ae Det er faktisk dønn serriøst. Takk for ditt gode råd, finn deg noe annet å bruke tiden din på enn å si at jeg jugerAnonymous poster hash: 4fd08...a36
Severus Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 (endret) Kan du ikke få drosjen til å stoppe på en butikk underveis til flyplassen? Endret 7. august 2015 av Vex
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #16 Skrevet 7. august 2015 Dersom du har igjen en tampong ville jeg brukt papir i natt, skiftet til den i morgen og kjøpt en ny pakke tamponger på flyplassen.Anonymous poster hash: 7eb78...55e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Oi det var et godt råd jeg faktisk ikke hadde tenkt på! :D Tusen takk, Anonym! Du virker som en meget hyggelig person :DAnonymous poster hash: 4fd08...a36 Hehe, takk for det Har du ei halvung jente i nærheten kan du evt spørre henne også, men jeg regner med flyvertinnene har fått mange slike spørsmål før. Er du redd for at noen kan høre deg så går du frem der de sitter eller til der de lager maten etter avgang. Anonymous poster hash: f3672...bca 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #18 Skrevet 7. august 2015 Dersom du har igjen en tampong ville jeg brukt papir i natt, skiftet til den i morgen og kjøpt en ny pakke tamponger på flyplassen.Anonymous poster hash: 7eb78...55e Så de selger garantert på flyplassen? Hvis det er tilfellet er det ikke now problem! Da klarer jeg meg, men må jeg vente helt til vi kommer hjem, daa.. D:Anonymous poster hash: 4fd08...a36
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #19 Skrevet 7. august 2015 Jeg vil tro de har tamponger på den spanske flyplassen også? Anonymous poster hash: 7eb78...55e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #20 Skrevet 7. august 2015 Jeg vil tro de har tamponger på den spanske flyplassen også? Anonymous poster hash: 7eb78...55e Hvilke butikker vil jeg i såfall finne det på? Kan ikke se for meg at de har det på taxfree (hihihi), og da er det vell mest klesbutikker og restauranter igjen?Anonymous poster hash: 4fd08...a36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå