AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #21 Skrevet 13. august 2015 Det florerer av begge deler. I feks Alanya har de en hel del butikker med "high quality" kopier hvor man får med både dust bag, esker, kvitteringer og authentic kort. Veskene er i samme type skinn som originalene, har nummer osv. Alle detaljer er på plass, jeg har som sagt sammenlignet.Anonymous poster hash: 5864c...db8 Det er allikevel ulovlig. Kjøpe en falske merker, er man med på å støtte kriminelle handlinger Anonymous poster hash: a99f8...8a7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #22 Skrevet 13. august 2015 Det er allikevel ulovlig. Kjøpe en falske merker, er man med på å støtte kriminelle handlingerAnonymous poster hash: a99f8...8a7 Det er lovlig å kjøpe fake så lenge det er til eget bruk. Anonymous poster hash: f4428...bcb
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #23 Skrevet 13. august 2015 Det er lovlig å kjøpe fake så lenge det er til eget bruk.Anonymous poster hash: f4428...bcb Ikke i Frankrike og Italia, der kan man få bot. Anonymous poster hash: ba52d...a8b 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #24 Skrevet 14. august 2015 Kjøper man fake varer på Ebay så kan det bi stoppet i tollen og da får man ikke pengene igjen heller. Anonymous poster hash: 9adb4...d95
Gjest Hofmann Skrevet 14. august 2015 #25 Skrevet 14. august 2015 Ikke i Frankrike og Italia, der kan man få bot. Anonymous poster hash: ba52d...a8b Og i Saudi-Arabia har ikke kvinner lov til å kjøre bil. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #26 Skrevet 14. august 2015 Litt artig å lese at Jolene syns folk dummer seg ut om man går med fake klær, men takker likevel for informasjonen ang Thailand hehe... Syns også en del av dere her er helt på jordet. Jeg jobber innen motebransjen og har, som en annen her sier, sett ufattelig gode kopier av ekte vare. Det er plent umulig å se forskjell på de kopiene som er laget nøysomt av de rette folkene. Jeg har selv et par vesker fra Loewe og Celine, og de er kopier. Vel var de dyre kopier, men ingen kan se forskjell på dem og de ekte. Hva så? Jeg syns det er latterlig å si at "et trent øye" ser forskjell. Joda, selvsagt ser man forskjell på en ekte og en fake Polo hest til RL, hvis man er trent. Og selvsagt ser man forskjell på Lacoste sin alligator, hvis man er trent. Og det samme med stål, lær etc. Men de færreste ser forskjell på om en stripe på Wellington-klokkene er litt annerledes enn på de ekte. Og de færreste klarer se forskjell på hvordan en Celine veske er sydd, når den ellers er så godt som prikk lik. Når det er sagt er jeg nå såpass kritisk at når jeg ser MK vesker, antar jeg nesten at den er fake. Med mindre damen som bruker den er skikkelig gjennomført ellers også. Mk er utbredt fake syns jeg. Så "et trent øye" syns jeg er en latterlig ting å si. Jeg syns selv jeg er trent og antok at min venninne hadde fake Ralph Lauren belte, men neida, det var så ekte så. En annen gang antok jeg at en bekjent hadde ekte Hermes skjerf, neida, det var så fake så. Så så feil kan man ta. Jeg velger heller å se på snitt, kvalitet på stoff, stil generelt, for å prøve tolke om vedkommende bruker mye fake eller ei. Å flashe merker er alltid feil og harry i mine øyne, og for meg assosieres ikke det med en "rik" stil. Man toner da ting ned og har ikke behov for å flashe om man har god råd. Sånn er det bare. Forøvrig selger aliexpress ikke det jeg vil kalle merker.....en av dere nevnte det mtp hvor folk kjøper sine fake-saker. Til deg, ts, for å svare på ditt spørsmpl om ebay. Skal du kjøpe på ebay : søk på "replica" og deretter merket du er ute etter. Men når det er sagt, finnes det svært gode fakebutikker på nett jeg heller ville brukt penger hos. Anonymous poster hash: dacbc...948
Sofia123 Skrevet 14. august 2015 #27 Skrevet 14. august 2015 Litt artig å lese at Jolene syns folk dummer seg ut om man går med fake klær, men takker likevel for informasjonen ang Thailand hehe... Syns også en del av dere her er helt på jordet. Jeg jobber innen motebransjen og har, som en annen her sier, sett ufattelig gode kopier av ekte vare. Det er plent umulig å se forskjell på de kopiene som er laget nøysomt av de rette folkene. Jeg har selv et par vesker fra Loewe og Celine, og de er kopier. Vel var de dyre kopier, men ingen kan se forskjell på dem og de ekte. Hva så? Jeg syns det er latterlig å si at "et trent øye" ser forskjell. Joda, selvsagt ser man forskjell på en ekte og en fake Polo hest til RL, hvis man er trent. Og selvsagt ser man forskjell på Lacoste sin alligator, hvis man er trent. Og det samme med stål, lær etc. Men de færreste ser forskjell på om en stripe på Wellington-klokkene er litt annerledes enn på de ekte. Og de færreste klarer se forskjell på hvordan en Celine veske er sydd, når den ellers er så godt som prikk lik. Når det er sagt er jeg nå såpass kritisk at når jeg ser MK vesker, antar jeg nesten at den er fake. Med mindre damen som bruker den er skikkelig gjennomført ellers også. Mk er utbredt fake syns jeg. Så "et trent øye" syns jeg er en latterlig ting å si. Jeg syns selv jeg er trent og antok at min venninne hadde fake Ralph Lauren belte, men neida, det var så ekte så. En annen gang antok jeg at en bekjent hadde ekte Hermes skjerf, neida, det var så fake så. Så så feil kan man ta. Jeg velger heller å se på snitt, kvalitet på stoff, stil generelt, for å prøve tolke om vedkommende bruker mye fake eller ei. Å flashe merker er alltid feil og harry i mine øyne, og for meg assosieres ikke det med en "rik" stil. Man toner da ting ned og har ikke behov for å flashe om man har god råd. Sånn er det bare. Forøvrig selger aliexpress ikke det jeg vil kalle merker.....en av dere nevnte det mtp hvor folk kjøper sine fake-saker. Til deg, ts, for å svare på ditt spørsmpl om ebay. Skal du kjøpe på ebay : søk på "replica" og deretter merket du er ute etter. Men når det er sagt, finnes det svært gode fakebutikker på nett jeg heller ville brukt penger hos. Anonymous poster hash: dacbc...948 Du bør slutte i motebransjen hvis du har så lite respekt for den. Det eneste som er latterlig er sånne som deg som sprader rundt med falske vesker og later som dere er noe dere ikke er. Hva får dere ut av å gå rundt med falsk vare egentlig? Det er bare fantastisk patetisk. 9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #28 Skrevet 14. august 2015 Du bør slutte i motebransjen hvis du har så lite respekt for den. Det eneste som er latterlig er sånne som deg som sprader rundt med falske vesker og later som dere er noe dere ikke er. Hva får dere ut av å gå rundt med falsk vare egentlig? Det er bare fantastisk patetisk. Haha, morsomt! Jeg sa jeg har "et par" fake vesker. 2 vs f.eks 40 ekte blir som en fis i havet. Sa jeg forresten at jeg spradet rundt med dem, eller kan det hende jeg kjøpte dem av interesse for å sjekke fake vs ekte? Ikke døm før du vet Uansett, du må da vitterlig mene at det er patetisk med fake, jeg kan være enig i at falsk vare ikke som er ok å støtte eller å fremme, men om noen ønsker kjøpe fake, hva så? de må få leve sitt liv som de vil, uten å bli kalt patetiske av den grunn. I dag er det et sykt stort press på særlig ungdommer. Jeg tror mange kjøper fake for å klare opprettholde presset, noe som er horribelt i mine øyne og veldig,veldig trist. Jeg har forøvrig ikke tenkt å slutte i motebransjen grunnet holdninger som du har eller grunnet mennesker som deg som dømmer før de vet årsaker til ting Anonymous poster hash: dacbc...948
Jolene Skrevet 14. august 2015 #29 Skrevet 14. august 2015 Litt artig å lese at Jolene syns folk dummer seg ut om man går med fake klær, men takker likevel for informasjonen ang Thailand hehe... Syns også en del av dere her er helt på jordet. Jeg jobber innen motebransjen og har, som en annen her sier, sett ufattelig gode kopier av ekte vare. Det er plent umulig å se forskjell på de kopiene som er laget nøysomt av de rette folkene. Jeg har selv et par vesker fra Loewe og Celine, og de er kopier. Vel var de dyre kopier, men ingen kan se forskjell på dem og de ekte. Hva så? Jeg syns det er latterlig å si at "et trent øye" ser forskjell. Joda, selvsagt ser man forskjell på en ekte og en fake Polo hest til RL, hvis man er trent. Og selvsagt ser man forskjell på Lacoste sin alligator, hvis man er trent. Og det samme med stål, lær etc. Men de færreste ser forskjell på om en stripe på Wellington-klokkene er litt annerledes enn på de ekte. Og de færreste klarer se forskjell på hvordan en Celine veske er sydd, når den ellers er så godt som prikk lik. Når det er sagt er jeg nå såpass kritisk at når jeg ser MK vesker, antar jeg nesten at den er fake. Med mindre damen som bruker den er skikkelig gjennomført ellers også. Mk er utbredt fake syns jeg. Så "et trent øye" syns jeg er en latterlig ting å si. Jeg syns selv jeg er trent og antok at min venninne hadde fake Ralph Lauren belte, men neida, det var så ekte så. En annen gang antok jeg at en bekjent hadde ekte Hermes skjerf, neida, det var så fake så. Så så feil kan man ta. Jeg velger heller å se på snitt, kvalitet på stoff, stil generelt, for å prøve tolke om vedkommende bruker mye fake eller ei. Å flashe merker er alltid feil og harry i mine øyne, og for meg assosieres ikke det med en "rik" stil. Man toner da ting ned og har ikke behov for å flashe om man har god råd. Sånn er det bare. Forøvrig selger aliexpress ikke det jeg vil kalle merker.....en av dere nevnte det mtp hvor folk kjøper sine fake-saker. Til deg, ts, for å svare på ditt spørsmpl om ebay. Skal du kjøpe på ebay : søk på "replica" og deretter merket du er ute etter. Men når det er sagt, finnes det svært gode fakebutikker på nett jeg heller ville brukt penger hos. Anonymous poster hash: dacbc...948 I motsetning til deg liker jeg å holde meg oppdatert. Av de jeg har sett har det vært lett å se om noe er ekte eller falskt. Hva er galt med å utvide horisonten? Latterlig at du ikke engang turte å sitere meg forøvrig. 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #30 Skrevet 15. august 2015 Haha, morsomt! Jeg sa jeg har "et par" fake vesker. 2 vs f.eks 40 ekte blir som en fis i havet. Sa jeg forresten at jeg spradet rundt med dem, eller kan det hende jeg kjøpte dem av interesse for å sjekke fake vs ekte? Ikke døm før du vet Uansett, du må da vitterlig mene at det er patetisk med fake, jeg kan være enig i at falsk vare ikke som er ok å støtte eller å fremme, men om noen ønsker kjøpe fake, hva så? de må få leve sitt liv som de vil, uten å bli kalt patetiske av den grunn. I dag er det et sykt stort press på særlig ungdommer. Jeg tror mange kjøper fake for å klare opprettholde presset, noe som er horribelt i mine øyne og veldig,veldig trist. Jeg har forøvrig ikke tenkt å slutte i motebransjen grunnet holdninger som du har eller grunnet mennesker som deg som dømmer før de vet årsaker til ting Anonymous poster hash: dacbc...948 Bruker du disse fake veskene dine?Anonymous poster hash: f4428...bcb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #31 Skrevet 15. august 2015 I motsetning til deg liker jeg å holde meg oppdatert. Av de jeg har sett har det vært lett å se om noe er ekte eller falskt. Hva er galt med å utvide horisonten? Latterlig at du ikke engang turte å sitere meg forøvrig. Det er ikke sikkert. Godt mulig at mye av det du har sett og trodde var ekte er fake. Selv ansatte i de store motehusene ser jo ikke forskjell. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2293459/Even-Karl-Lagerfeld-spot-real-Chanel-jacket-fake-Designer-admits-copies-hard-tell.htmlAnonymous poster hash: 5864c...db8
Jolene Skrevet 15. august 2015 #32 Skrevet 15. august 2015 Det er ikke sikkert. Godt mulig at mye av det du har sett og trodde var ekte er fake. Selv ansatte i de store motehusene ser jo ikke forskjell. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2293459/Even-Karl-Lagerfeld-spot-real-Chanel-jacket-fake-Designer-admits-copies-hard-tell.htmlAnonymous poster hash: 5864c...db8 Det er jeg klar over.
Gjest lipgloss Skrevet 15. august 2015 #33 Skrevet 15. august 2015 jeg ville ikke kjøpt fake,er ikke det ulovlig åsså da:(
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #34 Skrevet 16. august 2015 jeg ville ikke kjøpt fake,er ikke det ulovlig åsså da:( ikke hvis det er til eget bruk.Anonymous poster hash: f4428...bcb
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #35 Skrevet 16. august 2015 Hvorfor vil du bruke penger på å støtte noen som tjener penger på et stjålet design? Jeg synes det er forkastelig. Har du lyst på den ekte varen så får du spare og punge ut istedet for å støtte piratproduksjon. Anonymous poster hash: 08cee...e5f Uenig. Syntes det er værre å støtte de store bedriftene som gir arbeiderne sine 0,000001 prosent og selger produktene til sykt overprisa priser for å sitte igjen med mest mulig fortjeneste selv. Jada de som lager tingene for piratselgerne får heller ikke så bra betalt, men piratselgerne overpriser ihvertfall ikke produktene så mye og er med på den kapitalistiske mølla som gjør at skillet mellom rike og fattige utvikler seg og lir enda større. Anonymous poster hash: eace3...d39
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #36 Skrevet 16. august 2015 Uenig. Syntes det er værre å støtte de store bedriftene som gir arbeiderne sine 0,000001 prosent og selger produktene til sykt overprisa priser for å sitte igjen med mest mulig fortjeneste selv. Jada de som lager tingene for piratselgerne får heller ikke så bra betalt, men piratselgerne overpriser ihvertfall ikke produktene så mye og er med på den kapitalistiske mølla som gjør at skillet mellom rike og fattige utvikler seg og lir enda større.Anonymous poster hash: eace3...d39 Piratvarer finansierer menneskehandel og terror, er det bedre mener du? Og regnestykket med hvordan pengene fordeles er helt feil. Kjenner noen som jobber i en dyrere butikk, de kan ha 30-40% salg på veskene sine, uten tap. Anonymous poster hash: 5787b...039 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #37 Skrevet 16. august 2015 Når man vet hva piratkopiindustrien er med på å finansiere, at det handler om terrorisme, menneskehandel, narkotika og illegal våpenhandel, er man rett og slett en idiot hvis man med vitende og vilje kjøper falske produkter. En ting er at man har null respekt for og forståelse for IP og åndsverkslovgivning, men hvis det er så viktig for en å fremstå som noe man ikke engang er, at man er villig til å støtte noe så gjennområttent som piratindustrien, fortjener man virkelig å få høre hva slags åndspygme man er. Tenk å være opptatt av fasade at man gir blaffen i at man støtter folk som kidnapper småjenter og selger dem til prostitusjon, for eksempel. Da mangler man virkelig noe fundamentalt i verdisystemet sitt.Anonymous poster hash: 49a1d...9c1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå