Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er mange som finner fake merker på ebay men søkeordet er ikke feks nike og michael kors. Hvordan søker man frem disse tingene?

Anonymous poster hash: ed06b...787

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser det er mange som finner fake merker på ebay men søkeordet er ikke feks nike og michael kors. Hvordan søker man frem disse tingene?

Hvorfor vil du bruke penger på å støtte noen som tjener penger på et stjålet design?

Jeg synes det er forkastelig. Har du lyst på den ekte varen så får du spare og punge ut istedet for å støtte piratproduksjon.

Anonymous poster hash: 08cee...e5f

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Bli med i den ebay-gruppa på Facebook. Der eeeelsker de fake, så de har sikkert noen tips. Men helt ærlig; kjøp en vanlig veske.

Anonymous poster hash: f4d07...463

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor folk kjøper fake. Altså hva er poenget? Det finnes billige vesker som er så og si identiske...hvorfor ikke bare kjøpe det i stedet?

Anonymous poster hash: 2035c...228

• Liker 4
Skrevet

Enten har du råd til å kjøpe ekte, eller så lar du vær.

For ja, man kan se om du bærer på en falsk Michael Kors-veske eller en Louis Vuitton-kopi. Lett.

• Liker 1
Skrevet

Enten har du råd til å kjøpe ekte, eller så lar du vær.

For ja, man kan se om du bærer på en falsk Michael Kors-veske eller en Louis Vuitton-kopi. Lett.

Man ser det ikke på klokker/armbånd :)

Skrevet

Et trent øye vil nok se det.

Anonymous poster hash: f4428...bcb

• Liker 3
Skrevet

Et trent øye vil nok se det.

Anonymous poster hash: f4428...bcb

Så er de fleste øyne ikke trente, og hvor ofte titter du nøye på klokken til en du ikke kjenner?

Anonymous poster hash: d7f02...82c

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

De fleste i den ebay gruppen bruker ikke ebay etter hva jeg har skjønt da ebay er strengere på piratkopierte varer og bruk av navn og logo. Tror de bruker ali express eller en annen side. Men det er mange der inne som har kjøpt falske klokker fra Daniel Wellington og Michael Kors, så det er bare å melde seg inn og søke i filer for tips.

Skrevet

Så er de fleste øyne ikke trente, og hvor ofte titter du nøye på klokken til en du ikke kjenner?

Anonymous poster hash: d7f02...82c

Bare å kjøpe fake, er bare idioter som kaster bort pengene på noe som ikke er verdt det.

Anonymous poster hash: 2dd3f...4a7

Skrevet

Man ser STOR forskjell på klokker laget i stainless steel (rustfritt stål) og skjørt nikkel. I tilegg er de sprayet med maling som flasser av.

Og man ser STOR forskjell på ekte lær og plastikk. I tilegg er klokken aldri helt like som orginalen.

Anonymous poster hash: 5787b...039

• Liker 2
Skrevet

Spar penger da. Michael Kors klokker koster kun 1000 til 2000 kr. De er ofte på salg også.

Anonymous poster hash: 5787b...039

• Liker 2
Skrevet

Det er lett å se forskjell på ekte vare og falsk vare. Skjønner ikke at noen vil dumme seg ut på den måten.

• Liker 2
Skrevet

Men hvorfor gå med fake? DU vet jo at det er fake! Er det ikke litt trist å måtte "leke rik" ved å flashe noe som i utganspunktet symboliserer status, penger, eksklusiv smak, estetisk sans, kvalitetsbevissthet osv...når det bare er billig juggel?

Ved å velge fake røper man seg som en som vitterlig er helt på det sosiokultutelle jordet! Ikke er man da opptatt av kvalitet og estetikk, man er bare en sau som vil ha alt det andre har men som ikke helt forstår greia...

Blir som å gå med en falsk tatovering for å passe inn i et miljø der tatoveringer er en viktig del av referanserammen

• Liker 2
Skrevet

Det er lett å se forskjell på ekte vare og falsk vare. Skjønner ikke at noen vil dumme seg ut på den måten.

Det er desverre feil. Mange kopier er prikk lik originalen. Jeg har selv en del orginale designervesker og har nylig vært i både Thailand og Tyrkia og sammenlignet orginal med fake, finner absolutt ingen forskjell.

Anonymous poster hash: 5864c...db8

• Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

Blir som å gå med en falsk tatovering for å passe inn i et miljø der tatoveringer er en viktig del av referanserammen

Litt på siden. Dette er det faktisk ganske mange som hander på Ebay for tiden :lol:

Skrevet

Falske varer er det mest trashy jeg vet om. Om ikke du har råd til ekte, så lar du heller være. De aller fleste kopier ser man lett at er kopier. 

• Liker 2
Skrevet

Det er desverre feil. Mange kopier er prikk lik originalen. Jeg har selv en del orginale designervesker og har nylig vært i både Thailand og Tyrkia og sammenlignet orginal med fake, finner absolutt ingen forskjell.

På veldig mange som tydelig har kjøpt via ebay er det lett. i land som Thailand er jeg enig, men ikke Tyrkia. Der florerer det av trashy kopier.

Skrevet

På veldig mange som tydelig har kjøpt via ebay er det lett. i land som Thailand er jeg enig, men ikke Tyrkia. Der florerer det av trashy kopier.

Det florerer av begge deler. I feks Alanya har de en hel del butikker med "high quality" kopier hvor man får med både dust bag, esker, kvitteringer og authentic kort.

Veskene er i samme type skinn som originalene, har nummer osv. Alle detaljer er på plass, jeg har som sagt sammenlignet.

Skrevet

Det florerer av begge deler. I feks Alanya har de en hel del butikker med "high quality" kopier hvor man får med både dust bag, esker, kvitteringer og authentic kort.

Veskene er i samme type skinn som originalene, har nummer osv. Alle detaljer er på plass, jeg har som sagt sammenlignet.

Hm, greit å vite. Takk for at du deler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...