Gå til innhold

Et ikke uvanlig "fenomen"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne i 30 årene. Jeg har siden jeg var nokså ung alltid hatt en tiltrekning til litt eldre kvinner. En slags besettelse av en person. Men disse personene er alltid kvinner og endre enn meg selv.

Jeg vet ikke hent hvordan jeg skal forklare følelsen, men det kribler i kroppen og kiler i magen når jeg tenker på de. Det er aldri flere enn en av gangen. Det har blitt mange opp igjennom årene. Det har både vært min noen år eldre kvinnelige sjef, min kvinnelige lærer på høyskolen, en kvinnelig Resepsjonist på et hotell jeg var på en ferie,flyvertinne på et fly jeg tok, frisøren min og nå læreren til min datter. Jeg tenker på hun konstant, dagdrømner og det kribler i hele meg når heg treffer på henne. Det rare ved det her er at det ikke er veldig pene kvinner, de ser bra ut, men er ikke smell vakre. Men de bare har noe ved seg. Jeg tenker ofte på de i seksuell sammenheng og mens jeg har hatt sex med min mann. Det kan vell ikke være forelskelse? Tenker da på flyvertinne som jeg så i maks 4 timet på en flygning, hun var i tankene mine i 2 mnd etterpå! Man blir ikke forelsket av å se en person i 4 timer, når man aldri har sett vedkommende før og ikke kommer til å se vedkommende igjen.

Men hva er dette? Hvorfor blir jeg så ekstremt betatt og nesten litt besatt? Flere som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: 393c3...9db

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

nei,men syns du skal nyte det:) hærlig å ha noe du liker extra godt:))

AnonymBruker
Skrevet

Hvis er er lesbisk/bi er det ikke uvanlig ihvertfall . Mange menn som også tiltrekkes av tanken på "milfs" eller eldre kvinnelige sjefer osv.

Anonymous poster hash: 6a350...009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...