Gå til innhold

Hva jobber du med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er hjelpepleier og jobber med psykisk utviklingshemmede.

 

Har 8 års ansinnitet og tjener 188 kr i timen. (+ 54 kr/t på ettermiddager/natt,mellom kl. 17 og 06:00 og + 50 kr/t på helg (hele døgnet, lør og søn).

 

Har 3 årig vgs.

Akkurat samme her! Jobber i avlastning for psykisk utviklingshemmede barn. Jobbet i 8 år og stortrives! :) Skal utdanne meg videre til vernepleier nå.

Anonymous poster hash: 21e54...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat samme her! Jobber i avlastning for psykisk utviklingshemmede barn. Jobbet i 8 år og stortrives! :) Skal utdanne meg videre til vernepleier nå.

Anonymous poster hash: 21e54...5bc

 

Så spennende! Lykke til med studiene :) Har snusa litt på vernepleie selv, men har hittil bare blitt med tanken. Frister lite å ta allmenn påbygg i en alder av snart 30... (trenger riktignok "bare" realkompetanse, men allikevel). Får se når sønnen min er blitt litt eldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som lærer på ungdomstrinnet. Tjener rundt 430 000 i året.

 

Min hverdag er ganske variert, da timeplanen min er forskjellig for hver dag. Noen dager har jeg mye undervisning og møter, mens andre dager er jeg på kontoret alene og vurderer elevbesvarelser eller annet administrativt. Er på jobb 7-5 hver dag + foreldremøter ol. på kveldstid.

 

Jeg har fem års utdannelse (adjunkt med opprykk). Frister å ta master og bli lektor på sikt, men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med å være ferdig med studier for en stund.

 

Da vil jeg si at du tjener forholdsvis dårlig. Jeg har bachelor (adjunkt), jobber som pedagogisk leder i barnehage, og tjener 473 000 i året. Jeg har 33,5 timer bunden tid på arbeidsplassen, og 4 timer ubunden tid pr uke. De timene er til planlegging, evaluering, administrative oppgaver og faglig oppdatering. 

 

Min arbeidsdag er variert og aktiv. Vi har en fast dagsrytme, men ingen dag er lik likevel. Jeg er heldig, og får bruke mye tid på avdelingen sammen med barna. I perioder kan det være mye møtevirksomhet, konferansetimer, veiledning og oppfølging av skoleelever og andre vi har i praksis, men jevnt over er jeg mest på avdelingen. 

Anonymous poster hash: 88618...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleier men utdanner meg videre nå. Skal ut på arbeidsmarkedet igjen, og det er veldig skummelt! Skal bare ha litt fri først..

 

Fra før av tjente jeg 419.500 + tillegg, og jobbet todelt turnus. Hadde ca 24.000 utbetalt etter skatt da jeg jobbet fullt. 

 

Håper jeg kommer til å tjene (minst) det samme når (hvis) jeg får ny jobb.



Anonymous poster hash: 246c5...c86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...