Gå til innhold

pms

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når jeg er premenstruell, spesielt siste dagen før mensen kommer så legger det seg et slags slør over hodet mitt. Haha klarer ikke forklare det på noen bedre måte, det kjennes ut som et lokk er tredd nedover hjernen og jeg blir helt sløv og apatisk og død inni meg. Klarer så vidt å holde øya åpne og det synes på meg også, jeg ser ekstremt trøtt ut. Orker så godt som ingen ting og må bare legge meg ned å halvsove så fort jeg får sjansen. Orker ikke tanken på å måtte kommunisere med andre folk.
Det kjennes veldig ut som at jeg har "for lite" av et eller annet, eller for mye, vanskelig å si, men det kjennes veldig ut som nivåene av et eller annet i kroppen er veldig feil. Noen som opplever det samme og vet hva dette skyldes?

Anonymous poster hash: a4f84...136
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I perioden før man får mensen, og under mensen er hormonene i sving og man kan få mange slike plager. Mange blir trøtte, slappe, lett irriterte o.l. Du burde ta deg en tur til legen og få sjekket nivåene i blodet ditt for å være på den sikre siden. Det kan skyldes litt lite jern (selv om det kommer før mens). Men tror det er mange som har noen slike plager. Jeg blir veldig trøtt og sliten før jeg får mensen, og noen kramper i magen i ny og ne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...