AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Jeg trenger noen tips, eller bare litt inspirasjon. Hva er det deiligste hun gjør? Og når er hun deiligst? Er det evt noe du savner?Anonymous poster hash: c837f...7e3
Maus Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 (endret) Å være kåt. Endret 7. august 2015 av Maus 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Jeg trenger noen tips, eller bare litt inspirasjon. Hva er det deiligste hun gjør? Og når er hun deiligst? Er det evt noe du savner?Anonymous poster hash: c837f...7e3 Tja alt hun gjør tenner meg.. Men her er hva som virkelig setter prikken over i'en. Hun vet at jeg elsker ; At hun suger /biter på øreflippen min. Hun vet jeg liker at hun klemmer på brystvortene mine(ja jeg er mann som liker det,deal with it) så hun gjør det så fort hun har muligheten til det. Hun elsker å bli bundet fast og bli pult(noe jeg tenner på å gjøre mot henne). Hun elsker og være dominant, men elsker enda bedre det å bli dominert. Hun teaser meg på forhånd, gjerne med bilder hun sender når jeg ikke er hjemme (som f.eks henne iført korsett) Eller at hun møter meg i døren splitter naken når jeg kommer hjem fra jobb. Men den aller viktigste tingen med tanke på sexrelaterte preferanser er at vi har en god kommunikasjon angående det, vi prøver ut nye ting som vi har avtalt på forhånd, som begge vil prøve ut. Vi har spurt hverandre hva vi tenner på og har det nå som en slags bruksanvisning i hodet for hvordan vi skal få det til å gå for hverandre, vi snakker ut etter hver gang vi har oss (om vi har testet ut noe nytt) spør vi hverandre hbordan det var for motparten og evt hva som må til for å gjøre det enda bedre for hverandre. Vi er med andre ord skikkelig service-innstilte mot hverandre 😂Anonymous poster hash: 07830...d16
Cinder Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Tja alt hun gjør tenner meg.. Men her er hva som virkelig setter prikken over i'en. Hun vet at jeg elsker ; At hun suger /biter på øreflippen min. Hun vet jeg liker at hun klemmer på brystvortene mine(ja jeg er mann som liker det,deal with it) så hun gjør det så fort hun har muligheten til det. Hun elsker å bli bundet fast og bli pult(noe jeg tenner på å gjøre mot henne). Hun elsker og være dominant, men elsker enda bedre det å bli dominert. Hun teaser meg på forhånd, gjerne med bilder hun sender når jeg ikke er hjemme (som f.eks henne iført korsett) Eller at hun møter meg i døren splitter naken når jeg kommer hjem fra jobb. Men den aller viktigste tingen med tanke på sexrelaterte preferanser er at vi har en god kommunikasjon angående det, vi prøver ut nye ting som vi har avtalt på forhånd, som begge vil prøve ut. Vi har spurt hverandre hva vi tenner på og har det nå som en slags bruksanvisning i hodet for hvordan vi skal få det til å gå for hverandre, vi snakker ut etter hver gang vi har oss (om vi har testet ut noe nytt) spør vi hverandre hbordan det var for motparten og evt hva som må til for å gjøre det enda bedre for hverandre. Vi er med andre ord skikkelig service-innstilte mot hverandre 😂Anonymous poster hash: 07830...d16 Dere er både heldige som har hverandre og dyktige til å være gode med hverandre. Blir glad av å lese dette :-)
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Tja alt hun gjør tenner meg.. Men her er hva som virkelig setter prikken over i'en. Hun vet at jeg elsker ; At hun suger /biter på øreflippen min. Hun vet jeg liker at hun klemmer på brystvortene mine(ja jeg er mann som liker det,deal with it) så hun gjør det så fort hun har muligheten til det. Hun elsker å bli bundet fast og bli pult(noe jeg tenner på å gjøre mot henne). Hun elsker og være dominant, men elsker enda bedre det å bli dominert. Hun teaser meg på forhånd, gjerne med bilder hun sender når jeg ikke er hjemme (som f.eks henne iført korsett) Eller at hun møter meg i døren splitter naken når jeg kommer hjem fra jobb. Men den aller viktigste tingen med tanke på sexrelaterte preferanser er at vi har en god kommunikasjon angående det, vi prøver ut nye ting som vi har avtalt på forhånd, som begge vil prøve ut. Vi har spurt hverandre hva vi tenner på og har det nå som en slags bruksanvisning i hodet for hvordan vi skal få det til å gå for hverandre, vi snakker ut etter hver gang vi har oss (om vi har testet ut noe nytt) spør vi hverandre hbordan det var for motparten og evt hva som må til for å gjøre det enda bedre for hverandre. Vi er med andre ord skikkelig service-innstilte mot hverandre Anonymous poster hash: 07830...d16 Er du kjæresten min? Anonymous poster hash: a9df4...3eb
Gjest HarryDotter Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Jeg vet ikke om hva som er aller best...fordi det er så fabelaktig allt hun gjør...men noe som er helt i toppen er når hun hvisker i øret mitt hvor kåt og våt hun er og at hun vil ha meg. DET er godt det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå