Gå til innhold

Trekker seg etter rasistiske utsagn

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en kunnskapsløs uttalelse fra en ignorant, men likevel ikke rasistisk person. Men nå til dags er jo absolutt alt rasisme.

Anonymous poster hash: bc2f1...cee
  • Liker 5
Skrevet

Uttalelsen er kritikkverdig. Men hvor er rasismen? Ingen ting om rase i uttalelsene.

• Liker 2
Skrevet

Det er en kunnskapsløs uttalelse fra en ignorant, men likevel ikke rasistisk person. Men nå til dags er jo absolutt alt rasisme.

Anonymous poster hash: bc2f1...cee

Folk forstår ikke lengre hva rasisme handler om. Man er for PK til og tenke klart.

Gjest Hofmann
Skrevet

Kan strengt tatt ikke se at han har sagt noe som ikke er underbygget av koranen.

Skrevet

Det er vel relativt vanlig at den som har ansvaret for en tåpelig uttalelse, må betale en politisk pris for den. I dette tilfellet er altså prisen at synderen "trekker seg", selv om det virker mer som om han har blitt trukket.

Og det han trekker seg fra, er ikke noe mer enn stillingen som administrator for FpS's Facebooksider.

Det er altså ikke rare prisen. Han har fått en betydelig rabatt for sine alders års skyld, antar jeg. Det er vel en kjernesak for seniorpartier. Egentlig virker det hele mer som et forsøk på skadebegrensning, for å unngå for mange frimodige ytringer på partilagets FB-sider. For mannen selv ser ikke ut som en person som beklager noe som helst. Noen sinne.

Men FpS kommer med en beklagelse på hans vegne, og det får man vel godta.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Muslimiseres...? Forstår at han ikke har allverdens utdannelse...

Anonymous poster hash: d0233...2e2
  • Liker 2
Skrevet

Folk forstår ikke lengre hva rasisme handler om. Man er for PK til og tenke klart.

Handler nok mer om at det er flott å ha et våpen mot alle som har andre meninger.

Skrevet

Det er vel relativt vanlig at den som har ansvaret for en tåpelig uttalelse, må betale en politisk pris for den. I dette tilfellet er altså prisen at synderen "trekker seg", selv om det virker mer som om han har blitt trukket.

Og det han trekker seg fra, er ikke noe mer enn stillingen som administrator for FpS's Facebooksider.

Det er altså ikke rare prisen. Han har fått en betydelig rabatt for sine alders års skyld, antar jeg. Det er vel en kjernesak for seniorpartier. Egentlig virker det hele mer som et forsøk på skadebegrensning, for å unngå for mange frimodige ytringer på partilagets FB-sider. For mannen selv ser ikke ut som en person som beklager noe som helst. Noen sinne.

Men FpS kommer med en beklagelse på hans vegne, og det får man vel godta.

Lurer på når Haque Nawaz Akhtar Chaudhry trekker seg?

Han kommer jo med sterkt stigmatiserende og uriktige utsagn om FRP rett som det er.

Og, må Kristin Halvorsen så si unnskyld?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på når Haque Nawaz Akhtar Chaudhry trekker seg?

Han kommer jo med sterkt stigmatiserende og uriktige utsagn om FRP rett som det er.

Og, må Kristin Halvorsen så si unnskyld?

Kan du ikke lage en egen tråd heller enn å spore av denne?

Eller enda bedre, en egen dagbok der du kan skrive ned alle disse paranoide vrangforestillingene dine.

Anonymous poster hash: fd801...3c8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Eller enda bedre, en egen dagbok der du kan skrive ned alle disse paranoide vrangforestillingene dine.

Hva annet kan du forvente av en FrPere ?

Anonymous poster hash: 69f12...68a

AnonymBruker
Skrevet

Mye mer enn av en som deg, venstrevridd hater.

Anonymous poster hash: 55e9e...391

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mye mer enn av en som deg, venstrevridd hater.

Anonymous poster hash: 55e9e...391

Typisk FrP svar

men hva annet kan man forvente

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde denne tråden handlet om politikere som trekker seg etter å ha dummet seg ut med å hetse politiske motstandere!??

Så; når trekker Akhtar Chaudhry seg?

Skrevet

Jeg har aldri stemt på FRP!

AnonymBruker
Skrevet

Hovedproblemet her var vel at han gjorde det under den offisielle Facebook-siden til Vestfold FpS. Tror ikke det hadde vært fullt så ille hvis han gjorde det under eget navn.

Anonymous poster hash: cbf50...c37
Skrevet (endret)

Gud. Folk mangler virkelig baller i dag. Jeg føler meg direkte uvel når folk gjør slik og ønsker meg tilbake til en tid da folk ikke var idioter. Folk mistet hjernene sine omkring 1960, nå er det på tide å finne dem igjen.

Media i dag er jo helt sinnssykt. Og de lurer på hvorfor de går konkurs? 

Endret av inside
Skrevet

Ryddet for persondebatt, personangrep og avsporinger.

pinar, mod. 

Skrevet

Jeg trodde denne tråden handlet om politikere som trekker seg etter å ha dummet seg ut med å hetse politiske motstandere!??

Så; når trekker Akhtar Chaudhry seg?

Ja det blir spennende å se når han velger og trekke seg. Hans stigmatiserende hets av FrP, burde få konsekvenser. Eller er SV folk unnskylt av ulike årsaker?

Skrevet

Hovedproblemet her var vel at han gjorde det under den offisielle Facebook-siden til Vestfold FpS. Tror ikke det hadde vært fullt så ille hvis han gjorde det under eget navn.

Anonymous poster hash: cbf50...c37

Nei, da ville han bare vært en vanlig idiot og ingen ville lagt merke til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...