AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Nå blir jeg sikkert halshugd så det holder her, men er det bare jeg som synes det er skikkelig merkelig med overvektige mennesker i helsesektoren? Det er litt ironisk at de flyr rundt og gir folk insulin, pudrer under valker ol. Anonymous poster hash: c4045...0ae 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Hvorfor er det ironisk? Overvektige folk er vel like gode helsearbeidere som normalvektige. Anonymous poster hash: 9ede9...699 17
Myntkast Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Hvis du er tynn og synes dette er problematisk, kan du jo søke på jobben selv. 5
Mann 42 Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Du mener at helsesektoren bare burde ansette folk som ikke har noen form for helseproblemer selv? Er det andre helseproblemer du mener burde lukes ut i ansettelsesprosessen? 20
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Du mener at helsesektoren bare burde ansette folk som ikke har noen form for helseproblemer selv? Er det andre helseproblemer du mener burde lukes ut i ansettelsesprosessen? Dette innlegget var veldig passende og tankevekkende. Å ikke være glad i å trene og kanskje være litt for glad i mat, kan ikke se for meg noe verre enn det. Anonymous poster hash: d31d9...8ca 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Nå blir jeg sikkert halshugd så det holder her, men er det bare jeg som synes det er skikkelig merkelig med overvektige mennesker i helsesektoren? Det er litt ironisk at de flyr rundt og gir folk insulin, pudrer under valker ol. Anonymous poster hash: c4045...0ae Ja, det er stort sett bare du. Anonymous poster hash: 2713a...c93 11
Nærsynt Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Så lenge de overvektige helsearbeiderne har god kompetanse og ikke kveler pasienter eller trykker de flate med overvekten sin, så er jeg ikke bekymret og synes ei heller det er merkelig. 5
20052014 Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 (endret) Nå blir jeg sikkert halshugd så det holder her, men er det bare jeg som synes det er skikkelig merkelig med overvektige mennesker i helsesektoren? Det er litt ironisk at de flyr rundt og gir folk insulin, pudrer under valker ol. Anonymous poster hash: c4045...0ae Og at de gidder å hjelpe så mange mennesker, arbeider så hardt for at andre skal få en bedre livskvalitet, byr på seg selv og bryr seg om ting utenfor sin egen navle. Kvalitet, kaller jeg det! Endret 7. august 2015 av 20052014 11
AmandaVI Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 Tannlegen min spiser godteri. Hun bør sparkes umiddelbart. 15
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #10 Skrevet 7. august 2015 Jeg synes ikke det er rart, de er ikke nødvendigvis tjukke i hodet selvom de er tjukke. Men husker jeg ble allikevel litt overrasket den gangen jeg ble henvist til en endokrinolog ifb med lavt stoffskifte og han var sikkert 160 kg eller mer, han var enorm. Jeg følte kanskje at han var ikke den rette til å snakke om kosthold.Anonymous poster hash: 6fc28...ff2 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 Nå blir jeg sikkert halshugd så det holder her, men er det bare jeg som synes det er skikkelig merkelig med overvektige mennesker i helsesektoren? Det er litt ironisk at de flyr rundt og gir folk insulin, pudrer under valker ol. Anonymous poster hash: c4045...0ae Hallo der inne ! Er det noen hjemme ? Anonymous poster hash: ed3f6...d04 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #12 Skrevet 7. august 2015 Også sier man at diskriminering mot tykke bare er tull:P Klart en kan være en flink helsearbeider selv om en er tykk. En tykk sykepleier har da like mye autorisasjon som en tynn en? Utseende sier ingenting om kompetanse. Anonymous poster hash: abef1...4e9 6
Gothminister Skrevet 7. august 2015 #13 Skrevet 7. august 2015 Du mener at helsesektoren bare burde ansette folk som ikke har noen form for helseproblemer selv? Det ville blitt få igjen der da. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Ja alle tannleger bør ha opplevd en rotfylling. Jordmødre kan ikke jobbe om de ikke har født barn selv...for de vet ikke hvilke smerter det er.Anonymous poster hash: 57e6f...d97 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Og alle rettsmedisinere bør ha blitt drept og obdusert minst én gang før de får ansettelse...Anonymous poster hash: 141ce...9f4 16
Gjest snoopy_93 Skrevet 7. august 2015 #16 Skrevet 7. august 2015 Synes ikke utseende har så mye å si så lenge jobben blir gjort på en god måte. Jeg tviler på at han på 104år bryr seg så mye om du har hundre kviser og fem bilringer så lenge han får sine nødvendige behov dekket på en god måte.
Severin Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 (endret) Det er litt ironisk at de flyr rundt og gir folk insulin Anonymous poster hash: c4045...0ae Så det er bare overvektige som har diabetes og trenger insulin? Selv om jeg har diabetes, og selv om det ikke ser sånn ut på meg, så har jeg en BMI på like under 21 som bør være innenfor grensen. Endret 7. august 2015 av Severin 5
Gjest Mythic Skrevet 7. august 2015 #18 Skrevet 7. august 2015 Hva med helsearbeidere som røyker? Dem finnes det utrolig mange av. Jeg synes det er mye verre.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #19 Skrevet 7. august 2015 Hva med helsearbeidere som røyker? Dem finnes det utrolig mange av. Jeg synes det er mye verre. Hva er grunnen til det egentlig? Anonymous poster hash: 20cc6...e83
Gjest i am who i am Skrevet 7. august 2015 #20 Skrevet 7. august 2015 Nå blir jeg sikkert halshugd så det holder her, men er det bare jeg som synes det er skikkelig merkelig med overvektige mennesker i helsesektoren? Det er litt ironisk at de flyr rundt og gir folk insulin, pudrer under valker ol. Anonymous poster hash: c4045...0ae Det er heldigvis(!) bare du som synes det er merkelig med overvektige mennesker i helsesektoren! Jeg og andre normale mennesker ofrer ikke dette en tanke. Du har ikke tenkt på at helsepersonell som f,eks selv har diabetes har veldig god kunnskap om denne sykdommen og kanskje derfor kan gi enda bedre råd og veiledning enn de som ikke har diabetes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå