AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Jeg har møtt mange mennesker som viser mye tannkjøtt når de smiler, men aldri noen så ille som meg. Fant et bilde av ei jente som ligner veldig: http://plasticsurgeryspy.com/open-bite-long-lower-face-and-gummy-smile Det sies jo at man skal være fornøyd med hvordan man er skapt, men jeg klarer ikke. Jeg har ikke smilt offentlig på årevis. Det føles urettferdig å være født slik. Alle andre i familien min har en perlerad av tenner. Anonymous poster hash: 45ed7...2c5
Sissan1 Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Hun du viser bilde av har voldsomt overbitt i tillegg til å vise tannkjøtt. Har du det? Eller ser du slik ut? For det syns jeg er fint. http://wallpaperstock.net/minka-smile-wallpapers_w17155.html
PetrovaFire Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Spander på deg å dra til en ordenltlig tannlege, eller kjevespesialist. Si at dette er noe som plager deg fryktelig mye, og du ønsker å få vite om det er noen muligheter for eventuell korreksjon/operasjon. Hvor gammel er du forresten?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Syns du skal bare akseptere det og gå videre med livet ditt, jeg. Jeg har noe lignende, men sånn er det nå bare. Folk smiler tilbake når jeg smiler og jeg har også kjæreste. Så ser ikke helt hvorfor dette skulle være så forferdelig. Sikker på at du ikke overdriver viktigheten av dette? Anonymous poster hash: 15871...eff
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Hun du viser bilde av har voldsomt overbitt i tillegg til å vise tannkjøtt. Har du det? Eller ser du slik ut? For det syns jeg er fint. http://wallpaperstock.net/minka-smile-wallpapers_w17155.html Jeg har overbitt også, akkurat som henne. hadde tannregulering i tre år, hjalp ingenting på dette. ts. Anonymous poster hash: 45ed7...2c5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Spander på deg å dra til en ordenltlig tannlege, eller kjevespesialist. Si at dette er noe som plager deg fryktelig mye, og du ønsker å få vite om det er noen muligheter for eventuell korreksjon/operasjon. Hvor gammel er du forresten? 26 ts Anonymous poster hash: 45ed7...2c5
leonie Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 (endret) Jeg kjenner en som viser mer tannkjøtt en det der når hun smiler, og hun er godt likt av alle fordi hun smiler så mye og ikke er redd for å vise smilet sitt. Hun er sprudlende og glad Det hjelper kanskje ikke så mye å si det, men jeg håper du kan få selvtilliten tilbake og at du tør å vise smilet ditt igjen. Du har ingenting å være flau over. Endret 7. august 2015 av leonie 3
Gjest Hofmann Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 (endret) "This patient had an open bite, a long lower face and gummy smile. This was corrected by repositioning of the upper jaw. The lower jaw and chin were also advanced to improve the bite and profile." Humanity fail. Hun var søt før operasjonen også, og hadde litt særpreg. Likte underbittet hennes og. Endret 7. august 2015 av Veslefrikk
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 Kjedelig at alle skal se like ut. Det er media og skjønnhetsbransjens feil. Ta en dialog med deg selv og finn ut hvorfor du egentlig er flau over det, fordi du har jo egentlig ingen grun. Du er påvirket av det rundt deg. Bestem selv hva du skal synes. Anonymous poster hash: 35992...f62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå