Gå til innhold

Flyvertinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en stor drøm om å bli flyvertinne, men jeg lurer på hvor stor sjansene er? Har enda 5 år til jeg kan søke osv.

Anonymous poster hash: 11b20...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det en drøm?

Kafé i luften. Trangt...du får sett flyplasser...ingen drøm

Anonymous poster hash: 6f1ed...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvorfor er det en drøm?

Kafé i luften. Trangt...du får sett flyplasser...ingen drøm

Anonymous poster hash: 6f1ed...794

Av ren nysgjerrighet, hva er din jobb?

Om du tror cabin crew bare serverer kaffe og te burde du sette deg mer inn i yrket før du kritiserer. Man får heller ikke bare sett flyplasser og har overnattinger i mange byer, alt etter hvor ditt selskap flyr.

Anonymous poster hash: 5303d...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det en drøm?

Kafé i luften. Trangt...du får sett flyplasser...ingen drømAnonymous poster hash: 6f1ed...794

Hahaha, for et tragisk svar. Jobben er da mer enn kaffe og te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far har jobbet som flyvert/purcher(sjef i kabinen) i 20-30 år, så jeg vet alt hva dette innebærer. Før var det mye bedre arbeidsvilkår, med lange overnattinger i USA, Thailand osv da han fløy langruter som det heter. Det var gjerne 5 overnattinger og det var jo som en liten ferie. Idag er lønnen myyye mindre enn hva det var, kortere overnattinger, alt er rett og slett mye dårligere enn det var før. Så dette er ikke noe drøm. Begge mine foreldre har jobbet i lufta og fraråder meg å ha dette som drøm, selvom de elsket jobbene sine begge to!
Derimot så sier pappa at å jobbe som flyvertinne på deltid når jeg studerer er kjempegøy og bra å ha på cven :)



Anonymous poster hash: 634c4...216
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min far har jobbet som flyvert/purcher(sjef i kabinen) i 20-30 år, så jeg vet alt hva dette innebærer. Før var det mye bedre arbeidsvilkår, med lange overnattinger i USA, Thailand osv da han fløy langruter som det heter. Det var gjerne 5 overnattinger og det var jo som en liten ferie. Idag er lønnen myyye mindre enn hva det var, kortere overnattinger, alt er rett og slett mye dårligere enn det var før. Så dette er ikke noe drøm. Begge mine foreldre har jobbet i lufta og fraråder meg å ha dette som drøm, selvom de elsket jobbene sine begge to!

Derimot så sier pappa at å jobbe som flyvertinne på deltid når jeg studerer er kjempegøy og bra å ha på cven :)

Anonymous poster hash: 634c4...216

 

Hva ville han valgt i dag om han kunne velge på nytt? og hva studerer du? :)

Jeg har foreldre offshore, de fraråder meg også det og sier det vare "bedre" tider før. I mine øyne har de hatt så gode arbeidsforhold så lenge at de har sett seg blind å hvor godt de faktisk har det i forhold til de fleste andre yrker. Ikke kan de kommer med ett forslag til en jobb som har bedre arbeidsforhold heller, de vil bare at jeg skal ta noe annet..

Synes det er frustrerende når de ikke kommer med ett alternativ.

Anonymous poster hash: 5303d...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...