Gå til innhold

Søvnproblemer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg holdes våken om natten, klarer jeg ikke å sovne på dagen selvom jeg trenger det. Sov 4-5 timer i natt og har fri, men klarer ikke å sovne :( prøver å tenke på fine ting, "drømme meg bort", men jeg er så stressa. Det er noe inni meg som stresser, er mye i leil. som skulle vært gjort, skulle vasket klær, skulle ditt og datt, så klarer ikke å falle til ro... :(

Anonymous poster hash: 3fdb4...7d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er greiere å droppe dagsovinga uansett og heller gjøre unna de tingene som stresser deg. Jeg ville heller lagt meg et par timer tidligere når jeg har sovet dårlig og faktisk vært trøtt enn å risikere å ødelegge døgnrytmen med å sove på dagtid :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er greiere å droppe dagsovinga uansett og heller gjøre unna de tingene som stresser deg. Jeg ville heller lagt meg et par timer tidligere når jeg har sovet dårlig og faktisk vært trøtt enn å risikere å ødelegge døgnrytmen med å sove på dagtid :)

Ja, skjønner, men i kveld så må jeg late som at jeg har lyst til å se film for å bevare husfreden.

Hvis jeg legger meg ni, ender jeg opp med en sippete unge på 29 år som griner fordi fredsgen er ødelagt.

Anonymous poster hash: 3fdb4...7d8

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som om det er søvnen som er det største problemet her

Anonymous poster hash: d55f8...ce1

Skrevet

Har du faste søvnvaner? F.eks. Legge deg til ca samme tid hver dag og stå opp til samme tid? Kroppen kan gå litt i "surr" hvis man sover og er våken om hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...