Gå til innhold

Avlyse date med en fra Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har egentlig tenkt meg på date med en fra tinder neste uke. Følte ikke at vi snakket så veldig godt sammen, men så tenkte jeg at det kan jo ikke skade å dra. Se hvordan det blir. Men så har jeg fått veldig god kontakt med en del andre i mellomtiden, mens han jeg skal møte har ikke gitt noen lyd fra seg på 4 dager. Er det greit å avlyse nå da? Eller burde jeg bare dra?

Anonymous poster hash: 29aff...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan du avlyse, men hvorfor ikke bare dra på den?

Det var dette jeg tenkte i utgangspunktet når jeg sa ja til å møte han. Men det kjennes bare helt feil nå.

Får litt dårlig samvittighet, men nå er det fortsatt en uke igjen til vi skal treffes og da er det kanskje greit å si ifra nå i stedet for å sitte å tvile og ombestemme seg dagen før.

Anonymous poster hash: 29aff...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at du ikke vil og at det er feil for deg så avlyser du!

Enkelt og greit :)

Men si det som det er til han ,så slipper man å få sure tråder skrevet om seg på KG ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler du at du ikke vil og at det er feil for deg så avlyser du!

Enkelt og greit :)

Men si det som det er til han ,så slipper man å få sure tråder skrevet om seg på KG ;):fnise:

Ja, jeg får bare si at jeg har tenkt litt og at det ikke kjennes helt rett å møte han. Det er jo ikke noe galt med han, det er jo bare det at jeg syns jeg har fått bedre kontakt med andre.

Anonymous poster hash: 29aff...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får bare si at jeg har tenkt litt og at det ikke kjennes helt rett å møte han. Det er jo ikke noe galt med han, det er jo bare det at jeg syns jeg har fått bedre kontakt med andre.

Anonymous poster hash: 29aff...fda

 

Jeg ville gått likevel. Tenk om det blir en veldig bra date. Og blir det ikke det er det bare å la være å treffes igjen. Lite å tape på det. Andre som du har fått kontakt med aner du jo ikke om det blir noe med.

Anonymous poster hash: 24867...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått likevel. Tenk om det blir en veldig bra date. Og blir det ikke det er det bare å la være å treffes igjen. Lite å tape på det. Andre som du har fått kontakt med aner du jo ikke om det blir noe med.

Anonymous poster hash: 24867...046

Det er sant. Som jeg skrev over, tenkte jeg jo det bare er å møtes og se hva som skjer. Fader, jeg blir skikkelig i tvil :P men igjen hva er det verste som kan skje? At vi bare ikke sees igjen.

Anonymous poster hash: 29aff...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg hvertfall gått:)

Hadde det sånn med han jeg dater nå, men så møtes vi... For en mann

Angrer ikke på det nå:)

Anonymous poster hash: 5ef7b...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vet du skal noe annet som er veldig viktig så kan man avlyse, men i god tid før. (Da snakker jeg ikke om andre dates, men om noe akutt som har oppstått som man bare må gjøre). Eller syntes jeg en avtale er en avtale.  

 

Man kan også gå glipp av noe bra selv om man kanskje ikke hadde den beste kontakten over nett, det som teller er om kjemien er der i virkeligheten, og muligheten er jo tilstede for at dere vil ha det. Er jo mange som opplever det motsatte, altså at man har kjemi på nett, men ikke i real life. Kan selvsagt hende at dere ikke har kjemi uansett, men det finner du jo eventuelt ut av. Selv om du har truffet noen du mener det klaffer bedre med over nett i etterkant, så er det lett å la seg blende av de siste erfaringene, så jeg ille ikke automatisk avskrevet noen jeg traff tidligere. 



Anonymous poster hash: 35241...9c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vet du skal noe annet som er veldig viktig så kan man avlyse, men i god tid før. (Da snakker jeg ikke om andre dates, men om noe akutt som har oppstått som man bare må gjøre). Eller syntes jeg en avtale er en avtale.

Man kan også gå glipp av noe bra selv om man kanskje ikke hadde den beste kontakten over nett, det som teller er om kjemien er der i virkeligheten, og muligheten er jo tilstede for at dere vil ha det. Er jo mange som opplever det motsatte, altså at man har kjemi på nett, men ikke i real life. Kan selvsagt hende at dere ikke har kjemi uansett, men det finner du jo eventuelt ut av. Selv om du har truffet noen du mener det klaffer bedre med over nett i etterkant, så er det lett å la seg blende av de siste erfaringene, så jeg ille ikke automatisk avskrevet noen jeg traff tidligere.

Anonymous poster hash: 35241...9c9

Du har helt rett. Det kan jo selvfølgelig bli den beste daten, og jeg har jo ingenting å tape på det.

Takker for alle svar, tror nok jeg kommer til å dra.

Anonymous poster hash: 29aff...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ikke hadde hørt noe fra han på 4 dager hadde jeg droppet det. Han kan umulig være SÅ interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...