Gå til innhold

Hva feiler det meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet til ett nytt sted for mange år siden. Ett lukket sted der det var så og si umulig bli kjent med noen, jeg prøvde og prøvde gjennom ungene mine osv, men ble bare slik å hilse på hverandre på butikk osv , samme greia i nabolag også , de som bor her er i sine hus og hager og det er det, til slutt ga jeg opp,

Så hanglet det slik med jobb unger og ensomhet vidre , ( er egentlig utadvendt person ) ungene flyttet ut , naturlig det , og jeg hadde da bare mitt sosiale liv på jobb ,

Men siste året syntes jeg jobb er ett ork også , jeg føler meg utenfor der også, alle prater om koselige helger , fri dager osv , og jeg har ikke noe å bidra med, jeg har dårlig økonomi også så å reise ,og ut og spise har jeg ikke råd til ,

Jeg bekymrer meg over meg selv, det føles som om jeg er lei alt og alle, er jeg på jobb skulle jeg ønske jeg var hjemme og omvendt, jeg har ingen hobbyer interesser eller noe , så blir bare jobbe spise , vaske hus og gå tur , gå tur har blitt ett ork det også, jeg tvinger meg av gårde , jeg må jo røre på meg,

Egentlig vil jeg jo prate med folk og være sosial , men jeg har ikke noe å bidra med , så jeg blir bare mer og mer isolert mer og mer ensom, ungene ser jeg noen ganger i året , de er travle i sitt liv ,

Må legge til att jeg er enslig , har vert det i 15 år, har ikke og har fortsatt ikke ork til å tenke på starte opp igjen med noe ny mann heller, jeg orker ikke bli såret en gang til , faktisk føler jeg att livet er over , men det kan det jo ikke være ,

Jobben har jo noe sosialt noen kvelder pr år , men jeg er ikke med der heller , jeg orker ikke , syntes ikke noe er noe koselig med det heller,

Faktisk blir jeg irritert om noen forteller meg de har hatt det hyggelig en helg , kan umulig være normalt dette her

Anonymous poster hash: 174e0...24f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...