Gå til innhold

Blir for "våt"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette begynner å bli et problem når jeg har sex med kjæresten min. Ingen av oss føler så mye når vi kommer lengre inn i økten fordi jeg blir alt for våt og han slapp. Fordi det ikke gir nok friksjon. Ender som regel med at jeg suger han, and we are done.. What to do? Har aldri opplevd dette med tidligere partnere :-/ har noen noe råd?

Må også si at jeg hadde mye mer sex med tidligere partnere, her kunne vi ha sex 2-7 ganger daglig, mens med kjæresten min er det max max 2.. Kan dette ha noe å si? At jeg blir så kåt når jeg først får sex at jeg blir kjempe våt? Haha 😂

Anonymous poster hash: 97775...8e1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det på akkurat samme måten! Det er sinnsykt irriterende og jeg aner ikke hva jeg kan gjøre..

Kan også ha sex flere ganger om dagen, men blir like våt selvom.

Anonymous poster hash: 72193...4f7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det samme.. Kjempeirriterende. Når jeg blir så våt, kjenner vi begge mindre og det er ikke så sex å hele tida måtte gå på do for å tørke seg heller..

Anonymous poster hash: 66369...0dc

Gjest HarryDotter
Skrevet

Går det ikke an å ha noe å tørke seg med ved siden av sengen/der man har sex?

...hehe eller at han blåser litt kald luft inn i hullet? :fnise: ...neida...spøk til side. At man blir skikkelig våt er jo ett godt tegn da. At man stopper opp av og til og tørker med ett håndkle eller noe tørkepapir bør vel ordne det problemet?

AnonymBruker
Skrevet

max 2 ganger om dagen ...  :murvegg:

Jeg tror kanskje dere må eksperimentere mer med mange stillinger. Det er ikke noe galt i å "hjelpe til" med å skape friksjon heller. Eller kanskje rett og slett ha sex sjeldnere for å øke kvaliteten, slik at han er skikkelig godt ot beholder tenningen lengre. 

Anonymous poster hash: ad350...c6e
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: c4f3d...515
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette begynner å bli et problem når jeg har sex med kjæresten min. Ingen av oss føler så mye når vi kommer lengre inn i økten fordi jeg blir alt for våt og han slapp. Fordi det ikke gir nok friksjon. Ender som regel med at jeg suger han, and we are done.. What to do? Har aldri opplevd dette med tidligere partnere :-/ har noen noe råd?

Må også si at jeg hadde mye mer sex med tidligere partnere, her kunne vi ha sex 2-7 ganger daglig, mens med kjæresten min er det max max 2.. Kan dette ha noe å si? At jeg blir så kåt når jeg først får sex at jeg blir kjempe våt? Haha 😂

Anonymous poster hash: 97775...8e1

Først og fremst. 2-7ganger daglig ?! Håper ikke du hadde 7 partnere på en og samme dag...

For det andre : til å være så erfaren som du her sier virker det ikke sånn... Ha et håndkle i sengen og tørk når du er for våt? Evt kan du bruke kondomeriets orgasmeglidemiddel. Det blir vått i starten men etterpå blir det litt mer "klissete" for bedre friksjon. Dette fjør den mens den varmer og kjøler påsmurt sted(kjønnsorgan). Første gang vi prøvde det ut spruta kjæresten min av det+en klitorisvibrator. Null fingring/knulling og det har aldri skjedd henne før i følge henne så du kan jo bare tenke deg hvor godt hun har det når hun blir pult samtidig. Anbefaler europe magic wand ;)

Anonymous poster hash: b7ff2...90b

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst. 2-7ganger daglig ?! Håper ikke du hadde 7 partnere på en og samme dag...

For det andre : til å være så erfaren som du her sier virker det ikke sånn... Ha et håndkle i sengen og tørk når du er for våt? Evt kan du bruke kondomeriets orgasmeglidemiddel. Det blir vått i starten men etterpå blir det litt mer "klissete" for bedre friksjon. Dette fjør den mens den varmer og kjøler påsmurt sted(kjønnsorgan). Første gang vi prøvde det ut spruta kjæresten min av det+en klitorisvibrator. Null fingring/knulling og det har aldri skjedd henne før i følge henne så du kan jo bare tenke deg hvor godt hun har det når hun blir pult samtidig. Anbefaler europe magic wand ;)

Anonymous poster hash: b7ff2...90b

TS her.

Haha, nei, hadde ikke det. Men kan ha noe med alderen vår og da, min første kjæreste fra 16-18åra, han kunne holde på i det uendelige. Ble nesten litt for mye av det gode :P men så møtte jeg en annen fyr og han var også en som kunne ha rundt 4-5 ganger om dagen. Kanskje bare har vært heldig (uheldig?..).

Men tusen takk for råd! Vi får prøve det du nevnte der :-) 👍

Anonymous poster hash: c3f15...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...