AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Hei! Jeg hadde sist mensen den 25.juli og den varte i ca 5 dager slik som den pleier men nå i dag(6.august) har jeg hatt blødninger der nede! Jeg hadde sex nå på søndag (2.august) men da brukte jeg kondom og det varte max 5 min Hva er det som skjer? Jeg har ellers veldig regelmessig mensen Anonymous poster hash: d7dee...c88
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Går du på p- piller? Da kan man få mellomblødninger, men man kan også oppleve mellomblødninger selv om man ikke går på p- piller. Eventuelt ville jeg testet meg for kjønnssykdommer om du ikke har gjort det. Se det litt an, sikkert helt uskyldig. Men dersom det vedvarer ville jeg nok tatt en tur til legen.Anonymous poster hash: 5dfa3...215
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Ts Nei jeg går ikke på p-piller! Jeg har ikke hatt noen symptomer av kjønnsykdommerAnonymous poster hash: d7dee...c88
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Kan bare være en rift el. i skjeden. Var det ny sexpartner ville jeg uansett testet meg for kjønnsykdommer Anonymous poster hash: 909ba...fb4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Ts! Noen flere?Anonymous poster hash: d7dee...c88
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Ts! Noen flere?Anonymous poster hash: d7dee...c88 Seriøst? Er du bekymret så kontakter du en LEGE Anonymous poster hash: 909ba...fb4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Ts! Ja jeg er bekymret! Og grunnen til at jeg ikke kontakter en lege er fordi at jeg har ikke noe penger! Hvis du ikke har et svar så synes jeg du bare kan droppe det å skriveAnonymous poster hash: d7dee...c88
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Ts Kan noen flere svare? Jeg er livredd...Anonymous poster hash: d7dee...c88
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 En mellomblødning er helt normalt, det kan skje uten p-piller og. Du virker som en person som blir lett stresset så det kan være stress som har gjort det. Stress kan fremskynde og forskyve mens. Jeg ville senket skuldrene og se an når neste mens kommer, kommer den til normal tid så er det neppe noe å bekymre seg over. Men dra til legen om du ikke finner roen Anonymous poster hash: d4604...1fc
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Slapp av! Det er ikke uvanlig å få mellomblødninger, også uten p-piller. Om det ikke gir seg eller du opplever mellomblødninger flere ganger så kan du kontakte lege. Om du er student eller ung så finnes det helsestasjoner du kan gå på, det er gratis. Anonymous poster hash: 5768e...a36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå