Gå til innhold

Hobby ja


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Stein ikke innlogget

Jeg har sett raskt over her, og det minner meg mere om dyreside:)

Jeg har selv en helt sort katt, har ikke funnet et sted han er hvit:) Han går under navnet Taz:)

Nei det jeg skulle spørre om... Hobby,,, hvilken hobby har dere?

Selv så har fisking blitt den store lidenskapen igjen, lysten har vært borte ei tid, men nå er jeg like gira:) :D

Mvh Stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, skal jeg kalle det hobbyer eller fritidsinteresser?

Fjellturer, reise, lese bøker, se gode filmer, male, trene, danse, og akkurat nå: planlegge bryllup :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Mine hobbyer er:

*KARATE!

*Tegning

*Lytte til musikk

*Være sammen med venner

*Bade/svømme

*Reise

*Synge

*Danse

*Male

*Se på filmer/gå på kino

*Skrive(har et lite ønske om å bli forfatter)

*Styrketrening

*Lese

*Språk

*Slalåm/alpint

m.m.....!

Hilsen meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine hobbyer varierer litt med årstider og humør..

-lesing

-data

-fiske (fjellvann)

-musikk

-fjellturer

-cafeliv (obligatorisk i tromsø)

-ridning

-andre kortvarige interesser (der har jeg mye..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hobbyer er å synge, lese og hekle (det siste er nok forbigående).

Elsker sommeren, for da får jeg lest så mange bøker. Deilig å krølle seg sammen i sofaen med en kaffekopp og en god bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:P Mine hobbyer er:

Lesing, og i sola får man lest mange bøker!

Hekling, som ikke er forbigående! Nettopp gjort ferdig en dåpskjole!

Fotografere, med mitt nye speilreflekskamera! Fått helt dilla!!

Surfe på nettet etter animasjoner, tips meg gjerne om spennende sider!!

++++en masse andre nyttige ting!!!!!!! :briller:

"Maeve" :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei dere :-)

Mine hobbier er :hekling,strikking,broderi,bøker,data,historie,reiser,håper å fikse male på stein og glass,porselensmaling.Ellers liker jeg å campe og fiske i guds frie natur. :briller:

ha en fin dag :briller:

hilsen

indianlady :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Mine hobbyer er:

Skriving, lesing, hunden min, KG, SnartMammasiden, selvutvikling og velvære.

Og så skriver jeg mye brev til venner og familie :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hobbyer varierer mye med årstid.Men jeg liker å sy ting,på symaskin; gardiner,puter,duker,quilting; you name it!! Dessuten broderer og strikker jeg innimellom.

Og innimelllom det igjen maler jeg .Litt akvarell og litt akryl. Pluss hobbymaling av tre-produkter ol.

Juledekorasjoner er det koseligste jeg vet å lage.Jeg koser meg halvt forderva når jeg kommer på en ny jule-ide.

Åsså denne data-maskinen da.Fikk digitalkamera til jul ifjor, og siden da har jeg tatt mye bilder.Utrolig gøy når man får se resultatet med en gang. Sender masse bilder via mail til venner som bor langt unna.

Hagearbeid er vel også en av mine hobbyer,men ikke det jeg iler til først. Men blomster varmer sinnet og er utrolig trivelig og ha rundt seg.Og det kommer ikke av seg selv,så jeg gjør det egentlig med glede!!!

Dette var nå litt av det jeg driver meg på fritia.Gjør mye annet åsså.Leser bøker,ser film osv. ,men når jeg ikke skaper noe syns jeg ikke jeg kan kalle det for en hobby!!!

Hilsen SmellyCat!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom i skade for å si at kjæresten min var hobbyen min en gang, og det falt ikke i god jord :-?

Så etter en mye omrokeringer på plasseringslista ligger nå typen på bånn på hobbylista :D

Men bortsett fra å tulle og fjase værre enn værst er jeg veldig glad i de 11 hundene våre, jeg ser myyyyye DVD :roll:, men jeg elsker også å plotte med for eks. glassmaling, tegning, maling, lage bursdags kort og mine egne fotoalbum(scrapbook) Også er jeg kjempe glad i den bitte lille blå undulaten min som heter Kiri og er veldig godt oppdratt og kjempe flink og snill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer av en "Periode-hobbier" enn noe annet.

Når det begynner å nærme seg jul, sånn i August ca. ( Ja, jeg vet det er veldig tidlig..) så setter jeg meg ned. Da kommer inspirasjonen jagende. Da maler jeg på tre,terakotta, glass og porselen. Gjør meg ekstra flid når jeg pakker inn julegavene, og prøver å kose meg så mye jeg kan! :kul:

Holder på litt ellers i året også, men det blir mest til jul.

Ellers liker jeg å spille litt data-spill i ny og ne. Er dessverre en av de som koser meg med "The Sims". Leser litt bøker, koser meg med å lage og spise god mat, driver på med teater og trener i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mer av en "Periode-hobbier" enn noe annet.

Når det begynner å nærme seg jul, sånn i August ca. ( Ja, jeg vet det er veldig tidlig..) så setter jeg meg ned. Da kommer inspirasjonen jagende. Da maler jeg på tre,terakotta, glass og porselen. Gjør meg ekstra flid når jeg pakker inn julegavene, og prøver å kose meg så mye jeg kan! :kul:

Holder på litt ellers i året også, men det blir mest til jul.

Ellers liker jeg å spille litt data-spill i ny og ne. Er dessverre en av de som koser meg med "The Sims". Leser litt bøker, koser meg med å lage og spise god mat, driver på med teater og trener i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbyene mine kommer i perioder, men de som kommer igjen er

-lesing

-brodering

-data

-brevskriving(hobby?)

-kino (der er jeg ofte)

-tegne

-liker å pusle med å lage ting....

-musikk (hører flere timer hver dag)

-internett (KG og Annefans)

Nå for tiden er jeg bare besatt av de to deilige bikkjene mine hjemme i Norge, savner dem mer enn noen annen :cry: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeg elsker å tegne og male! Er også glad i musikk, skrive brev, skrive dikt, er glad i det mystiske som astrologi og spådomskunst, sy mine egne klær og lage små gøye figurer i Ceramit. Elsker å skape ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Stein, det er tydeligvs veldig mange som har nettopp dyr som hobby - inkludert meg selv.

Til webmaster, kansje det skulle vært en egen diskusjonsgruppe for dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbyene mine er bowling, gitar, sy med symaskin, strikke, høre på musikk, venner, reise og surfe på nettet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

- Musikk (høyre på, synge, spele bass) 8)

- Film (kino, video/DVD)

- Bøker (har stoppa opp :oops: etter at eg vart hekta på neste hobby)

- the Sims (PC-spel)

- Decoupage

- Skrive dikt

- måle (+ decoupage) på rammer og esker

- lage nissar av cernit/FIMO

- katten Arne

- planlegge bryllup :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...