AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #21 Skrevet 7. august 2015 Gulerotkake! Anonymous poster hash: 04f85...171
Mis(s)Understood Skrevet 7. august 2015 #22 Skrevet 7. august 2015 Liker begge to, men reduserer sukkermegden brutalt i begge to og spesielt i gulrotkaken. Velge? Svaret vil avhenge av nøyaktig hva jeg har lyst på der og da. akkurat i kveld vile jeg velge ostekaken, i morgen kan svaret helt fint være gulrotkake
Brunhilde Skrevet 8. august 2015 #23 Skrevet 8. august 2015 Er ikke spesielt begeistret for noen av dem, så på en skala fra 1-10 vil begge havne omtrent på 2, kanskje gulrotkake som er godt krydret kan havne på en 3.
leonie Skrevet 8. august 2015 #24 Skrevet 8. august 2015 Ja, liker både gulrotkake og ostekake veldig godt. Favoritten av de to er gulrotkake med kremost blandet med appelsin 3
^^Belle^^ Skrevet 8. august 2015 #25 Skrevet 8. august 2015 Ligger begge deler kjempegodt. Selvsagt ikke tørr gulrotkake da, og etter at jeg spiste ekstremt mye ostekrem da jeg var gravid (og uavhengig av dette fikk omgangssyken etterpå), har jeg ikke orket å spise så mye av denne etterpå. Vanlig norsk ostekake kan jeg spise litt av, men amerikansk ostekake er det aller beste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå