Gå til innhold

sår i skjede. ..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har siste dager vært veldig sår i skjeden. Utfloden er beskjeden og veldig klissete. Har en fornemmelse av at jeg må tisse,men må ikke det. Om jeg tisser kommer det litt,ingen svie ved vannlating. Ingen kle. Har time hos gynekologen neste uke-bestiller derfor ingen legetime. Begynte med multi-gyn i går kveld-synes det lindrer litt.

Kan dette være Bakteriell vaginose (BV)? Er det farlig? Se er helt umulig akkurat nå. Gjør for vondt😐

Anonymous poster hash: b417b...4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan absolutt være bakteriell vaginose, i og med du ikke har noe særlig utflod. Du har ikke hvit utflod, som ligner litt "cottage cheese-aktig"(da kan det være soppinfeksjon)? Hvis det bakteriell vaginose trengs ofte antibiotikabehandling(piller, vagitorier, eller gel), og jeg tror gynekologen tar en test fra skjeden og kan sjekke det med en gang i mikroskop. Bakteriell vaginose er i utgangspunktet en uskyldig infeksjon som ofte forsvinner av seg selv. Men bakteriell vaginose er blitt knyttet til alvorlige komplikasjoner dersom man får det under graviditet (fra helsebiblioteket.no). Lindrende kan man prøve noen ph-kapsler som regulerer ph-verdien i skjeden.

Håper det ordner seg ;)

Endret av PetrovaFire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...