Gå til innhold

NOTATER FRA STUDIETIDEN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere tatt vare på notater, ringpermer og bøker fra studietiden? 
Har dere brukt disse i ettertid til annet enn å låne bort?

 

 

Hvor lenge tar man vare på slikt?

Tar man vare på slikt? 

 

 

Hva gjør dere med notater fra studietiden?



Anonymous poster hash: 07aae...c21
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare de jeg har skrevet på data. Resten har gått i søpla de tusen gangene jeg har flyttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt vare på en del. Jeg har gått lærerutdanning, og mange av oppgavene jeg har gjort (og tatt vare på) har mye i seg som jeg kan bruke i jobb:) Noen av bøkene har jeg også tatt vare på, greit å friske opp kunnskapen litt. Både ped og fag!



Anonymous poster hash: ca667...0a3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt vare på ting fra alt fra barneskolen til videreutdanning. 

 

Merker at Google utkonkurrerer ringpermene. Alt er riktignok sortert, nitidig inndelt og godt organisert... men det er fortsatt mer tidkrevende enn å gå inn i boden, finne riktig ringperm, åpne og så begynne å lete. 

 

Fra grunnskolen og vgs er det mer moro å se på tegninger og lese fristilene, enn hva det er å lese om den franske- og den russiske revolusjonen, norsk, nynorsk, engelsk, tysk og spansk grammatikk.  :laugh:



Anonymous poster hash: 07aae...c21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lån de ut med betaling. Hehe



Anonymous poster hash: 12fe6...27c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer på alt gjennom hele studietiden, i tilfelle jeg vil ta opp noen fag.

Når jeg blir ferdig med å studere kan det hende jeg tar vare på de tingene jeg tror jeg kan ha nytte av i arbeidslivet. Resten går søpla.

Det blir rett og slett for mye papirer og bøker å ta vare på til slutt.



Anonymous poster hash: 8e528...e71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flyttet flere ganger nå etter at jeg var ferdig med studiet. Noe går i søppelet, mens andre notater tar jeg vare på. Dette er riktig nok ikke mye, men det dreier seg hovedsaklig om praktiske notater som kan gjøre selve jobben mer effektiv, fag som var vanskelige der jeg MÅ ha notater til jobben om jeg får jobbe konkret med dette i fremtiden etc.

 

Nå er det strengt tatt kun 1 år siden jeg ble ferdig med bachelorgraden min, men da jeg tok den var det kun den oppgaven jeg holdt på med det siste året pga innpass. Før det hadde jeg tre år pålagt pause fra studiet. Så det jeg har nå har jeg tatt vare på i 4-5 år.



Anonymous poster hash: db951...e60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...