AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Hei! Jeg fikk mensen den 6 juli og den varte i 5-6 dager. Etter mensenslutt begynte jeg på cerazette og er nesten ferdig med brett nr 1. Så nå idag er det den 6 august som betyr jeg skal ha mensen..(med mindre cerazette kutter den helt ut) men alt jeg fikk var sånn brunt utflod lignende spotting..først var det rødbrunt men nå er det blitt brunt. Det er ikke snakk om mye. Burde jeg være bekymret? Første gang jeg bruker prevensjonsmidler.Anonymous poster hash: 68ea7...811
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Helt normalt. Fikk du ingen info da du fikk pillene? Har du lest pakningsvedlegget? Dette var nok den mensen du fikk denne måneden. Neste får du kanskje ingenting, eller du fortsetter med slik bitteliten mens. Anonymous poster hash: c7675...c01
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Helt normalt. Fikk du ingen info da du fikk pillene? Har du lest pakningsvedlegget? Dette var nok den mensen du fikk denne måneden. Neste får du kanskje ingenting, eller du fortsetter med slik bitteliten mens. Anonymous poster hash: c7675...c01 Jeg leste litt av pakningsvedlegget, men helsesøsteren som skrev respeten til meg sa at mensen ville forsvinne helt..så derfor jeg lurte på det. Men takk for hjelpen. Anonymous poster hash: 68ea7...811
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå