AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Igår fikk jeg en allergisk reaksjon på et eller annet. Begynte med at jeg fllte meg uggen og klødde i øynene. Så begynte kløe på resten av kroppen, samt prikker og ildrød varm hud. Øre og hode kjentes ut som om de skulle eksplodere. Fikk selvsagt pratet med legevakt, og beskjed om å ta Zyrtec. Tok to stykker og det hjelp nesteb uniddelbart. Var innom legevakta etter noen timer for sjekk, øynene var enda litt hovne så fikk en kur med piller til de neste dagene. Spørsmålet mitt er egentlig hvor lenge jeg kommer til å føle meg nedpå? Utslett, kløe og hovenhet er helt borte, men kroppen kjennes tømt av energi ca 24 timer etter. Regner jo med det er normalt, da en slik situasjon sikkert er tøff for kroppen?Anonymous poster hash: 25504...cf0
mereo Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Mulig du kan ha blitt døsen av allergitablettene også.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Selvsagt! Det tenkte jeg ikke på en gang. Jeg blir slått ut av en bilsyketablett også, så det høres riktig ut. HiAnonymous poster hash: 25504...cf0
mereo Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Null stress, ville gått ut i fra at det er de og sett hvordan det blir etterhvert
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Allergiske reaksjonen vil nok ikke slå deg ut. Men som nevnt over så er bivirkningen på allergitabletter døsighet, søvnighet etc. Anonymous poster hash: 746fe...4a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå