AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Går på p piller og har prøvd å hoppe over mensen. Har "spottet" / hatt mellomblødning et par dager nå. (Kun litt brunt utflod når jeg tørker meg etter dobesøk) Noen som har vært borti dette? Kommer det til å gå over av seg selv? Og, kan jeg ha sex uten at det eventuelt blir verre/ begynner å blø? Første gang jeg hopper over med disse pillene så håper på svar!:-)Anonymous poster hash: 38a76...1cb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Ingen som vet?Anonymous poster hash: 2cd0c...7c7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Hvilket merke bruker du? Det har skjedd meg ofte på p-pillene jeg går på. Mellom blødningene jeg da får kan være korte, eller vare lenge. Og ja, det går over Som oftest når jeg får mellomblødninger, velger jeg heller å stoppe på pillene og få mensen noen dager - isteden for å gå rundt med mellomblødninger i en evighet. Anonymous poster hash: 6d4f2...693
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Bruker microgynon. Første gang jeg opplever det, men det er jo fordi jeg har hoppet over, antageligvis. Det er jo ikke rent blod, men litt brunt utflod bare. Lurer på om jeg skal ta pillefri uke nå også bli ferdig med det. Har du hatt sex mens du har spottet/ hatt mellomblødning? Blir det verre av å ha sex? :-) takk for svar Anonymous poster hash: 2cd0c...7c7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Hvor lenge har du gått på de? Har du gått mindre enn 6 mnd er det ikke anbefalt å hoppe over bortfallsblødningen nettopp pga mellomblødninger. Anonymous poster hash: 2e6eb...171
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Ja jeg har ikke gått på de så lenge som 6mnd, men problemet er at jeg har allerede hoppet over. Hva skjer nå? Jeg spotter/ brunt utflod/ mellomblødning(?) og trenger tips. Skal jeg ta pillefri uke nå( siden jeg uansett har tatt aktive piller i over 21 dager..) eller skal jeg fullføre brettet og regne med at det Stopper opp? Ingen erfaringer? Blir det verre om jeg fortsetter på brettet? Eventuelt blir det verre av å ha samleie? Anonymous poster hash: 2cd0c...7c7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Ja jeg har ikke gått på de så lenge som 6mnd, men problemet er at jeg har allerede hoppet over. Hva skjer nå? Jeg spotter/ brunt utflod/ mellomblødning(?) og trenger tips. Skal jeg ta pillefri uke nå( siden jeg uansett har tatt aktive piller i over 21 dager..) eller skal jeg fullføre brettet og regne med at det Stopper opp? Ingen erfaringer? Blir det verre om jeg fortsetter på brettet? Eventuelt blir det verre av å ha samleie?Anonymous poster hash: 2cd0c...7c7 Umulig å si om mellomblødningen vil stoppe om du fortsetter. Du har to valg: 1) Ta pillefri uke nå og få bortfallsblødning. Da vil du bli kvitt mellomblødningen. 2) Fortsette til brettet er tomt og så ha pillefri uke og bortfallsblødning. Vil anbefale deg å følge brettet og ta pillefritt når du skal de første 6 mnd, nettopp for å unngå det du har opplevd nå i fremtiden. Anonymous poster hash: 2e6eb...171
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå