Gå til innhold

Få lappen til desember?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Går det? Har ikke kjørt noe fra før...blir det veldig intensivt?

Anonymous poster hash: c7d14...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig, men alt er jo relativt i forhold til hvor god du faktisk er til å kjøre bil, hvor ofte du må ha kjøretimer og hva kjørelærer mener.

Endret av mereo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal kunne gå... Jeg begynte på kjøreskole ved skolestart, og kjørte opp 1. desember. Men jeg hadde kjørt noe fra før da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fort man lærer å kjøre variere veldig fra person til person, noen lærer veldig fort, mens andre trenger mer tid. Men hvis du lærer fort er det definitivt mulig. Jeg fikk lappen 3mnd og 1 uke etter jeg kjørte bil første gangen. Ta kontakt med en kjøreskole og bestill time, så kan læreren (etter å ha kjørt med deg) si noe om hvor lang tid h*n tror du trenger. Øvelseskjør så mye du har mulighet privat, for å spare penger, men også får å få mest mulig erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med to og tre dager med øvelseskjøring og dobbelttimer for uka så bør du klare det. Særlig om du har lest/pugget teoriboka i forkant.

Anonymous poster hash: 27073...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestod teoriprøven i oktober. Øvde masse og kjørte opp den 17 desember. Bestod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg brukte tre måneder fra start til slutt. Hadde ingen å kjøre med privat så hadde mange tretimers flere ganger i uka. Men så strøyk jeg et par ganger på teorien, så et par ukers opphold midt i der.

Null problem å gjøre det fort bare du har pengene til det og kjøreskolen har ledig kapasitet.

Anonymous poster hash: cab87...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...