AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Hva tenner dere mest med ei jente/dame? Og hva liker dere best i senga? ☺️Anonymous poster hash: 62f37...f60
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Jeg tror det gutter/menn liker best i senga er... ...sex. Anonymous poster hash: 9bb57...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Jeg tror det gutter/menn liker best i senga er... ...sex.Anonymous poster hash: 9bb57...ed3 Sier du det?? Trodde det var kyllingvinger og pils... Jaja, da har jeg misforstått 😂Anonymous poster hash: 62f37...f60 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Kyllingvinger og pils <3 Anonymous poster hash: 7ab0d...f32 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Hvis jenta bruker undetøy som kan spises. Og selvfølgelig kyllingvinger og pils på siden Anonymous poster hash: 0f9e4...cc1
Ian Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 At hun har mørkt hår, pene øyne og hender. Støvletter. Lett bondadge og anal.
Gjest lipgloss Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 pene føtter/tær:) og så faste fine legger og lår
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Entusiasme og fravær av egoisme. Stiller meg bak denne og legger på leken. Jeg gir atuomatisk langt mere når dama også gir mye. Spiller egentlig ikke så mye om hvordan hun ser ut, bare jeg tenner på henne. Anonymous poster hash: 1c4bf...aea
Gjest Captain Hook Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Det jeg liker best med jenter er smilet, puppene og rumpa. I senga tenner jeg mest på at jenta tar styringa/bestemmer
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 At hun tør å se på meg i øynene når vi knuller eller jeg slikker hun. At hun er god til å ri. At hun kan le og gjøre ting med humor og ikke bare dønn seriøst. At hun tør å gjøre litt nye ting, finne på å helle stearin på meg eller be meg spise krem av hun o.l Anonymous poster hash: 7ab0d...f32
Katten.2.0 Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 At hun er genuin. At hun viser sin seksualitet uten forbehold, uten å tenke på annet enn nytelse. Hvordan hun gjør det hun føler for og viser at hun nyter det. Lukten hennes. Smaken hennes. Lydene hennes. Hvordan kroppen hennes beveger seg over min. Hvordan den danser under min. At hun er høy, slank, lyshåret og med verdens nydeligste øyne kun overgått av et djevelsk smil.
Okapi Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Sier du det?? Trodde det var kyllingvinger og pils... Jaja, da har jeg misforstått 😂Anonymous poster hash: 62f37...f60 Hvis man nå fant en måte å kombinere det på... 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 At hun er genuin. At hun viser sin seksualitet uten forbehold, uten å tenke på annet enn nytelse. Hvordan hun gjør det hun føler for og viser at hun nyter det. Lukten hennes. Smaken hennes. Lydene hennes. Hvordan kroppen hennes beveger seg over min. Hvordan den danser under min. At hun er høy, slank, lyshåret og med verdens nydeligste øyne kun overgått av et djevelsk smil. Snakker du om en spesifikk her eller? Tror tråden var mer generelt ment. Svar: middels pupper, at hun kommer, og en deilig mage tenner meg mest.Anonymous poster hash: 24a98...553 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Litt vanskelig å forklare. Ei som kan balansere perfekt: Å være helt vanilje, men hemningsløs, på en måte lett utforske noen grenser, men ha andre grenser veldig fastlagt Å ha høy sexlyst, men bli lett tilfredsstilt. Å ta initiativet, men nyte å bli begjæret & beundret. I tillegg ei som lar sex & sexy være utgangspunktet hjemme. Bevisst bruk av undertøy, bevisst valg av klær når man bare "henger" hjemme, prioriterer å være sexy, men komfortabelt kledd hele tiden. Ei som ikke bare velger slitne joggebukser og utvasket undertøy til stadighet. Typisk forstår franske damer akkurat dét etter min erfaring. Anonymous poster hash: c5e3d...ef9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Fine sko med fine strømper på fine ben Og fine medium/små pupper med fin BH og fin truse. Anonymous poster hash: c5e3d...ef9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå