Gjest Badebuksa Skrevet 6. august 2015 #21 Skrevet 6. august 2015 ??!!! Det er da incest?!!http://www.ovguide.com/mors-hus-9202a8c04000641f800000001fef1d40Anonymous poster hash: 4335e...689 Hæ?
xinnia Skrevet 6. august 2015 #22 Skrevet 6. august 2015 Det er trygt og godt og samsove, mine barn kom også i sengen min når de måtte ønske-, det fader ut av seg selv, Tror det har gjort at vi har ett supert godt forhold selv når de er voksne og har flyttet ut- De vet at mamma er der alltid uansett.. 1
Maleficenta Skrevet 6. august 2015 #23 Skrevet 6. august 2015 Bare han ikke vokser opp og blir som han i filmen psycho. Neida tuller bare. Går sikkeet helt fint
Maleficenta Skrevet 6. august 2015 #24 Skrevet 6. august 2015 ??!!! Det er da incest?!!http://www.ovguide.com/mors-hus-9202a8c04000641f800000001fef1d40Anonymous poster hash: 4335e...689 Incest???? Hallo. Hva er seksuelt med å sove? 1
Rararara Skrevet 6. august 2015 #25 Skrevet 6. august 2015 Våre barn legges i sine egne senger hver kveld. Skulle de våkne om natten og komme inn til oss er det alltid rom for dem. Det hender at jeg synes det er alt for trangt da..så da lusker jeg ut til en ledig seng og sover videre der. Ikke noe problem det.
MCH09 Skrevet 6. august 2015 #26 Skrevet 6. august 2015 Min på 6 år har perioder der hun sover i samme seng som meg, og perioder der hun foretrekker sin egen seng. Syns det er helt greit, vi sover godt begge to. Hun har forøvrig ingen problemer med å overnatte hos venner selv om vi samsover i perioder. Regner med at hun slutter når hun blir klar for det selv. 1
Gjest SykkelJenny Skrevet 7. august 2015 #27 Skrevet 7. august 2015 Det praktiserte vi kun i helt spesielle situasjoner - sikkert bare et par ganger pr barn. Men så har mine barn alltid vært trygge i egen seng og likt å sove der.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #28 Skrevet 7. august 2015 Kommer ikke på tale at så store barn får sove i min seng nei. Sånt synes jeg er ekkelt og på grensen til incestuøst, om jeg skal være ærlig. Veldig spesielt at en 6-7-8-åring enda ikke har lært seg å sove i sin egen seng - men når mor synes det er sååååå koselig med samsoving så er det vel helst der det ligger mer enn noe annet Anonymous poster hash: c30fd...059
Gjest Matronella Skrevet 7. august 2015 #29 Skrevet 7. august 2015 (endret) Det høres koselig ut! Men jeg hadde nok prøvd å endre det ved barnets skolestart eller deromkring hvis ikke det har fadet ut til da. Etterhvert vil sikkert barnet ha med venner hjem eller dra på overnattingsbesøk, og det kan være litt flaut for barnet om andre hører at han sover hos mamma. Samtidig - om du får en kjæreste eller samboer er det nok også greit å avslutte samsovingen på en måte som ikke gjør at barnet får en opplevelse av å bli skviset ut av senga til fordel for en ny person. Anonymous poster hash: 58160...fc6 Aldri vært noe problemer for mine barn å ha venner på overnatting, ei heller overnatte hos andre selv om barna har sovet hos meg innimellom. Med venner på besøk så sov de på sine egne rom. Selv om barnet sover i sengen din innimellom så betyr ikke det at barnet vil gjøre det resten av livet og bli et uselvstendig individ. Mine barn lå sjelden i min seng når de la seg for kvelden, de kom gjerne tuslende på natta.. lenge etter at vi foreldrene var ferdige med våre aktiviteter. Det tok naturlig slutt etter hvert uten noe dramatikk. Endret 7. august 2015 av Matronella 1
FantasDick Skrevet 7. august 2015 #30 Skrevet 7. august 2015 Bryr meg ikke om hva andre gjør, men jeg vil ikke ha så store barn i min seng. Satser på at baby skal over på sitt eget rom så snart jeg ikke trenger å amme om natta, men vi får se.. Jeg har, så lenge jeg kan huske, aldri hatt behov for å sove i mammas seng, mens lillesøsteren min sover sammen med mamma fremdeles om hun får sjansen - og hun er snart 19 år. Vi har vel alle forskjellige behov.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå