AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Hei. Jeg lurer på om andre har erfaringer eller tips å komme med til meg. Jeg er en ung jente som sliter skikkelig med hodepine, spesielt når jeg trener. Noen timer etter treningen får jeg sinnsykt vondt i hodet! (Ja, jeg drikker masse vann). Noen ganger blir jeg også litt uggen og går rett og slett og kaster opp. Er helt forferdelig å ha det sånn, det dreper treningsgleden min fullstendig og det går nå mange dager fra jeg trener til neste gang pga dette. Hodepinen forsvinner liksom ikke helt heller, akkurat som den bare ligger å venter på noe som kan trigge den. Har kommet frem til at jeg kanskje har migrene, men har mest lyst til å holde meg unna de verste tablettene. Noen som har gode råd å gi meg? Anonymous poster hash: da9fd...22f
PetrovaFire Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Kan hende det har noe med blodtrykket ditt å gjøre. Vet om flere som har hatt god effekt å gå jevnlig på blodtrykkssenkende-tabletter, istedetfor å behandle når man får akutte migreneanfall. Jeg ville anbefale deg å prate med legen for å kunne utelukke eventuelle andre ting (ikke at jeg tror du har noe farlig), men bare for å være på den sikre siden. Spiser du nok i forhold til treningen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå