AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Kjæresten min har ikke spesielt stor penis, mer akkurat passe perfekt. Men nå, helt ut av det blå, har det begynt å gjøre vondt når han presser den helt inn? Det har liksom ikke vært noe problem det året vi var vært sammen hva kan det bety?Anonymous poster hash: a34da...f26
mijaa Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 For meg kommer det rett og slett an på dagsformen og kåthet om det er vondt at kjæresten bunner meg eller ikke. (Tipper også det kan henge sammen med menssyklus?) Noen ganger går det greit, andre ganger er det så vondt at jeg bare vil rulle over i fosterstilling i noen minutter Tipper det er helt normalt
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 For meg kommer det rett og slett an på dagsformen og kåthet om det er vondt at kjæresten bunner meg eller ikke. (Tipper også det kan henge sammen med menssyklus?) Noen ganger går det greit, andre ganger er det så vondt at jeg bare vil rulle over i fosterstilling i noen minutter Tipper det er helt normalt Dere snakker begge som at dette er helt normalt. Selv har jeg aldri opplevd at gutter "bunner" meg. Begynner å tro det er noe galt med meg, eller at dere begge har sexpartnere som er godt utstyrte :/Anonymous poster hash: f81b8...3cc
Tibbie Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Tror kjæresten og alle jeg har vært med er normale, men blir ofte bunnet jeg også. Spesielt i stillinger der mine ben er på hans skuldre. Det går fint om jeg er superkåt og supervåt, men aldri ellers. Noen ganger holder jeg bare ut det, mens andre ganger sier jeg bare i fra. Tror han liker det litt når jeg sier i fra. Første gang jeg gjorde det sa han "åj, det var jo nesten et kompliment" Har dessverre ingen andre forklaringer enn at det har noe på kåtheten din å si. Kan sikkert være flere årsaker også
pinar Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Tenker det har noe med syklus å gjøre. Jeg blir hverrfall mye mer sensitiv og ømfindtlig rundt eggløsning. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Jeg har ikke lang penis, men jeg kan bunne dama i enkelte stillinger, spesielt i saksestilling og bakfra, men det er ikke ofte. Som det også er nevnt tidliger, så kommer også ann på formen hennes, og det skjer KUN hvis jeg kjører på for rask/hardt før hun er virkelig klar. Anonymous poster hash: 63903...c58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå