AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Tok 24 timers ekg for snart 2 måneder siden. Ikke hørt noen ting om noen resultater. De skulle bli sendt til fastlegen. Noen her som har tatt 24 timers ekg og kan svare på hvor lenge dere venter på svar?Anonymous poster hash: d2ec3...65f
Gjest Magnifiq Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Har du kontaktet fastlegen din? Ellers så er det sommer nå, og sommerferie blandt en del leger, så disse rapportene blir da ofte nedprioritert. Om det er noen trøst, så har (hvertfall hos oss) en sykepleier analysert det først, og vi lar hvertfall ikke ting som haster ligge og vente på at legen er tilbake fra ferie. Har ikke fastlegen din heller fått rapporten, så kan det være greit å ringe og purre på sykehuset.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Da er det sannnligvis helt fint. De fleste leger gir ikke tilbakemelding dersom alt er bra. Anonymous poster hash: 5b9e6...a2d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Jeg fikk svar med engang. Hvis alt er ok hører du ingenting. Hadde noe vært galt så hadde de ikke venta 2 mnd. Anonymous poster hash: 6ea92...232
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Ring og hør. Svaret ligger nok klart Anonymous poster hash: cc8f2...560
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Man bruker ikke å få svar om prøver ogsånt er bra man får bare svar hvis det ikke er bra. regner med du hadde fått svar hvis det hadde vært noe gærnt ville ikke bekrymet meg. det bruker ikke å ta måneder å få svar med mindre man har gjort en undersøkelse som er veldig avansert. Anonymous poster hash: bba86...d51
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Jeg hadde EKG måler i 48 timer, jeg har enda ikke hørt noe så da antar jeg at den var bra. Jeg ble heller innkalt til en annen test på sykehuset for å sjekke hva annet det kunne være. Da fikk legen svaret, så regner med at hvis du ikke hører noe så er det greit Anonymous poster hash: 11d39...c5d
Gjest Magnifiq Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Man bør ikke slå seg til ro med at om man ikke hører noe, så er alt bra. Jeg vet av erfaring at på min arbeidsplass er et par av legene så ustrukturerte at slike rapporter blir liggende alt for lenge. Noe alvorlig er det nok ikke, da tar hvertfall vi kontakt med pasienten raskt, men småting blir ofte liggende i legens enorme bunke.
sweety pie Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Tenker at alt var bra siden du ikke har hørt noe. Men er du bekymret så er det bare å ringe å høre med legen.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Takk for svar:) Fikk inntrykk på sykehuset at jeg skulle bli innkalt til fastlegen uansett svar.. Får kanskje ringe Anonymous poster hash: d2ec3...65f
Gjest Magnifiq Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 Takk for svar:) Fikk inntrykk på sykehuset at jeg skulle bli innkalt til fastlegen uansett svar.. Får kanskje ringe Anonymous poster hash: d2ec3...65f Det varierer fra fastlege til fastlege, så anbefaler deg å ringe fastlegen din i dag,
Apis Skrevet 7. august 2015 #12 Skrevet 7. august 2015 Vis du føler du trenger en bekreftelse på prøvene, så ring ditt lege kontor i dag. Ellers er det med meg som flere sier at prøver en ikke får svar på, da har de ikke funnet noe unormalt
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #13 Skrevet 7. august 2015 Kan jeg spørre deg om hvorfor du tok EKG?Anonymous poster hash: 72bcf...ea0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Kan jeg spørre deg om hvorfor du tok EKG?Anonymous poster hash: 72bcf...ea0 Tok ekg fordi jeg plutselig kunne få puls på 220 når jeg lo rolig i senga TsAnonymous poster hash: d2ec3...65f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Tok ekg fordi jeg plutselig kunne få puls på 220 når jeg lo rolig i senga TsAnonymous poster hash: d2ec3...65f Oi, det var mye.Anonymous poster hash: 72bcf...ea0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå