Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som sliter med utrolig dårlig ånde pga en medisinsk tilstand hun har. Det lukter litt forskjellig, men ofte lukter det faktisk avføring. Folk tror hun har gjort i buksen eller går rundt å slipper gass fra endetarmen. Dette gjør hun ikke har hun fortalt. Er det noen som har vært borte i noe lignende eller har noen tips til noe som kan hjelpe henne? Hun har opplevd å bli presset ut fra siste året på videregående opplæring av lærere fordi det en periode var mye verre pga stress.

Hun har opplevd mye mobbing og trakassering pga dette, hun har fortalt meg at dette har ødelagt livet hennes. Både sosialt og karrieremessig fordi hun ikke lenger greier å sitte i et klasserom for å få seg utdannelse eller ha en normal jobb fordi folk har vært så grusomme mot henne.

Hun forteller at hun går til tannlegen hvert halvår og alt er helt i orden med tenner, tannkjøtt og tunge. Hun har fått sjekket de falske mandlene som var ok, mandlene er fjernet og alle visdomstenner er fjernet. Alt ser normalt ut og legene kan ikke hjelpe henne. Alt av konstruktive tips mottas med takk.

Anonymous poster hash: 9b925...9dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpe meg, det hørtes ut som en grusom tilstand. Du sier at hun har en medisinsk tilstand og samtidig at legen ikke kan hjelpe. Betyr dette at de VET årsaken men det ikke finnes noen hjelp for de4t, eller at de ikke aner hva det skyldes?

Jeg har selv vært plaget med dårlig ånde i skoletiden pga kronisk tonsillitt (stinkende pusspropper i mandlene pga kronisk betennelsestilstand). Det ble min lykke å fjerne mandlene, men nå sier du jo at hun all har fjernet sine. Jeg har dog kjent litt på dette med å være livredd for at omgivelsene skal synes man stinker og det er fryktelig, spesielt når man er på skolen. Men jeg tror ikke mine problemer var i nærheten av å være så sterke som hennes hvis det faktisk stemmer at hun er skviset ut av skolen pga dette?? Damå det jo virkelig lukte...

Det eneste jeg kan anbefale henne om leger ikke kan hjelpe (går ut fra at hun har søkt hjelp hos ønh-spesialist og gastrospes. siden det kan skrive seg fra mage/tarm) er å oppsøke en dyktig naturmedisiner. det kan faktisk være at hun har ubalanse i mikrofloraen i kroppen og har overvekst av sopp i tarmsyst etc. likevel tenker jeg det neppe kan forårsake så store plager alene... håper hun får hjelp!

Anonymous poster hash: 99138...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...