Okapi Skrevet 7. august 2015 #21 Skrevet 7. august 2015 Må være utrolig kjipt å være så usikker på seg selv at man logger på tinder for å få bekreftelser..? Kanskje dere heller bør investere tiden i et personlig utviklingskurs? Anonymous poster hash: 06fda...f24 Jeg tror ærlig talt Tinder funker bedre og krever mindre innsats enn sånne kurs. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #22 Skrevet 7. august 2015 Jeg tror ærlig talt Tinder funker bedre og krever mindre innsats enn sånne kurs. Mulig det, men så er vel ikke effekten helt den samme.. i og med at dette er noe jentene tydeligvis gjør jevnlig. Det er et nytt begrep på byen om dagen, som jeg har hørt flere ganger...: Nei, hun der er tinderdame, hold deg unna. Anonymous poster hash: 06fda...f24
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #23 Skrevet 19. august 2015 Noen som har opplevd at matcher forsvinner? Det kom opp en hos meg i natt når jeg sjekka mobilen min men når jeg skulle åpne tinder for å sjekke matchen så var den vekke Anonymous poster hash: dd7c7...d6f
Okapi Skrevet 19. august 2015 #24 Skrevet 19. august 2015 Noen som har opplevd at matcher forsvinner? Det kom opp en hos meg i natt når jeg sjekka mobilen min men når jeg skulle åpne tinder for å sjekke matchen så var den vekke Anonymous poster hash: dd7c7...d6f H*n har slettet deg.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #25 Skrevet 19. august 2015 Rart når jeg ikke hadde sagt noe en gang Anonymous poster hash: dd7c7...d6f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #26 Skrevet 19. august 2015 Noen som har opplevd at matcher forsvinner? Det kom opp en hos meg i natt når jeg sjekka mobilen min men når jeg skulle åpne tinder for å sjekke matchen så var den vekke Anonymous poster hash: dd7c7...d6f Det skjedde med meg også her om dagen. Kanskje han hadde sveipet feil først. Kjennes ikke så godt for selvtilliten, nei. Men det var et par stykker som forsvant for meg tidligere, som jeg fikk opp igjen senere. Så da hadde de tydeligvis ikke slettet meg, men sikkert bare deaktivert kontoen. Men dersom man mister en match nesten med en gang man har fått den, så tror jeg det er sletting på gang. Anonymous poster hash: 97a71...8c8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #27 Skrevet 19. august 2015 Rart når jeg ikke hadde sagt noe en gang Anonymous poster hash: dd7c7...d6f Kan ha vært en fake profil som ble bannet. Anonymous poster hash: 15ef0...25f
Okapi Skrevet 19. august 2015 #28 Skrevet 19. august 2015 Rart når jeg ikke hadde sagt noe en gang Anonymous poster hash: dd7c7...d6f Er en del som sveiper litt høyre på ganske mange og heller sorterer bort matcher etterpå.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #29 Skrevet 19. august 2015 De burde helle relansere den som DrunkSwipe...Anonymous poster hash: dd7c7...d6f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #30 Skrevet 19. august 2015 Det er ingen der som jeg har snakket lenge nok med til at det har blitt noen date, men nå var det en som var veldig ivrig på å treffe meg med en gang. Han var på gjennomreise. Ha ha. Jeg takket jo nei (da jeg er ute etter kjæreste), men det er akkurat som det kjentes litt bra med en slik useriøs, direkte interesse sammenlignet med den likegyldigheten/tafattheten som mange viser der inne. Anonymous poster hash: 97a71...8c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå