Gå til innhold

Tinder...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at dere ikke er tankelesere, men har lurt på en ting i det siste. Noen gutter på tinder har plutselig tatt kontakt igjen noen uker etter at samtalen døde ut...

Jeg blir litt usikker på om det er fordi jeg virker interessant, eller om det er fordi de snakket med noen bedre som det ikke funket med? Og deretter går til meg som et slags siste valg? Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller ikke når gutter tar kontakt etter en viss tid...

Anonymous poster hash: d3605...f86
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gutt, og har det akkurat på samme måte som du nevner, bare med jenter..

Antakeligvis har de vært i snakk med noen - og så dropper de å svare andre. Dater, og så går det ikke - og så går de til neste på lista. Ikke nødvendigvis at du er "sistevalget", men kanskje du bare står i kø :)

Vet ikke, men det er fryktelig annoying - det er jeg enig med deg i :)

Du får bare være glad for at du i allefall får kontakt med noen folk da!

Anonymous poster hash: 06fda...f24
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gutt, og har det akkurat på samme måte som du nevner, bare med jenter..

Antakeligvis har de vært i snakk med noen - og så dropper de å svare andre. Dater, og så går det ikke - og så går de til neste på lista. Ikke nødvendigvis at du er "sistevalget", men kanskje du bare står i kø :)

Vet ikke, men det er fryktelig annoying - det er jeg enig med deg i :)

Du får bare være glad for at du i allefall får kontakt med noen folk da!

Svarer du de når det har gått lang tid?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg så mye analyse i Tinder.
Jeg stopper å prate med menn når samtalen dør ut, men om jeg er interessert så tar jeg opp igjen tråden etter en stund - det har ikke noe med å gjøre at jeg har de som sistevalg å gjøre.

Har aldri tatt det personlig når menn gjør det samme med meg, man vile blitt gal om man skulle begynne å analysere tinder meldinger og antall smileys og hvor lang tid det tok mellom hver gang der, og hvorfor ting ble gjort på den og den måten. Spar deg for det :)

Anonymous poster hash: a3094...462
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svarer du de når det har gått lang tid?

Nei, men jeg kan snakke med ei i noen dager, før det blir helt stille fra hennes side - og så går det 9 dager, før hun plutselig bare fortsetter på samtalen som om det skulle vært 3 timer siden siste melding..

Skrevet

Hvem var ser som sluttet å svare sist? Hvis det var han, er det jo litt merkelig. Hvis det var deg, kan det være han bare vil gjøre et forsøk til.

Skrevet

Det er jo bare tinder. Dere har ikke møttes enda eller noe. Hender jeg ikke er innom tinder og sjekker mld på en stund, andre ganger har jeg masse å gjøre og ikke tid og andre ganger igjen har jeg møtt en annen det av forskjellige grunner ikke funket med. Da er det ofte jeg tar opp samtalen med andre som var interessante igjen. Betyr ikke at han var sistevalget, betyr bare at jeg ikke hadde tid/gidd før eller en annen tok steget og inviterte meg på date.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å slette matchen når samtalen dør ut, jeg. Synes det er litt rart at folk beholder matcher som ikke har svart.

Anonymous poster hash: 97a71...8c8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg kan snakke med ei i noen dager, før det blir helt stille fra hennes side - og så går det 9 dager, før hun plutselig bare fortsetter på samtalen som om det skulle vært 3 timer siden siste melding..

Sånn gjør jeg også, bruker rett og slett ikke wifi så mye, og når jeg gjør så er det ikke alltid jeg er i humør til å sitte på tinder.  Og selvom jeg KAN være innom tinder i mellomtiden så er det for å scrolle mens jeg kjeder meg og sitter på do, og ikke for å snakke kjedelig tørrprat med de som samtalen har dabba ut med.

Anonymous poster hash: a3094...462

AnonymBruker
Skrevet

Hvem var ser som sluttet å svare sist? Hvis det var han, er det jo litt merkelig. Hvis det var deg, kan det være han bare vil gjøre et forsøk til.

Det er gjerne han som svarte sist... så svarte jeg ikke tilbake fordi han ikke ga meg noe å gå på hvis dere skjønner... så da tenkte jeg at han ikke var så interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at dere ikke er tankelesere, men har lurt på en ting i det siste. Noen gutter på tinder har plutselig tatt kontakt igjen noen uker etter at samtalen døde ut...

Jeg blir litt usikker på om det er fordi jeg virker interessant, eller om det er fordi de snakket med noen bedre som det ikke funket med? Og deretter går til meg som et slags siste valg? Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller ikke når gutter tar kontakt etter en viss tid...

Det er da helt greit. Om man har kommet lenger med noen andre i en samtale, og avtalt en date, og blir enige om å fortsette å treffes, så er det naturlig. Jeg gjorde en gang slik at jeg fortalte alle andre jeg skrev med at jeg hadde vært på date med noen som jeg skulle treffes igjen. Ikke noe sjakktrekk det, når daten min etter en uke fortalte "du jeg er ikke ute etter noe forhold, altså". Da var det ikke så greit å gå tilbake til de andre man hadde snakket med.

Man må ikke ta disse greiene personlig, de var ikke slik at de andre var "sistevalg" for meg, men jeg hadde kommet lenger i samtalen med den ene.

Anonymous poster hash: 15ef0...25f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å slette matchen når samtalen dør ut, jeg. Synes det er litt rart at folk beholder matcher som ikke har svart.

Anonymous poster hash: 97a71...8c8

Å slette en match på den grunnlaget synes jeg er latterlig. Du kan ikke vite hvorfor samtalen stopper, det trenger ikke være noe personlig mot deg. Personen kjenner ikke deg en gang. Jeg har flere ganger truffet noen etter at samtalen startet igjen i lang tid etterpå, gjerne etter at vedkommende har likt et øyeblikksbilde eller noe.

Mange her som ikke skjønner at de fleste som har en del matcher på tinder har mange samtaler gående samtidig.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er det noe problem?

Skrevet (endret)

Jeg synes ikke det er problematisk at folk kontakter meg etter lang tid, og synes det nesten er merkelig at andre reagerer på det. Ser heller ikke behovet for å slette matcher. Hva gjør det om de er der?

Tenk om man skulle oppført seg sånn i virkeligheten. "Vi hilste for en tid tilbake, men du snakket ikke med meg mer da, så nå er det for sent."

Endret av Okapi
  • Liker 3
Skrevet

Det er gjerne han som svarte sist... så svarte jeg ikke tilbake fordi han ikke ga meg noe å gå på hvis dere skjønner... så da tenkte jeg at han ikke var så interessert.

Så du må bli holdt i hånden gjennom en samtale for å klare å delta?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du må bli holdt i hånden gjennom en samtale for å klare å delta?

Tar selvkritikk på den :) men lurte likevel på hvorfor de tok kontakt igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skyldig i å ha gjort det samme, bortsett fra at jeg er jente. Når jeg kjeder meg, føler meg dumpa, ensom eller noe i den duren går jeg ofte gjennom telefonen og tar opp kontakten igjen. Men da er jeg kun ute etter bekreftelse eller tidsfordriv.

Anonymous poster hash: 5d54a...cc7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er det noe problem?

Nei, ikke et problem - men det vitner jo om at hun kanskje aller mest ute etter å få bekreftet at hun "har noen der", enn at hun faktisk er seriøs og vil møtes etterhvert.

Skrevet

Jeg er skyldig i å ha gjort det samme, bortsett fra at jeg er jente. Når jeg kjeder meg, føler meg dumpa, ensom eller noe i den duren går jeg ofte gjennom telefonen og tar opp kontakten igjen. Men da er jeg kun ute etter bekreftelse eller tidsfordriv.

Anonymous poster hash: 5d54a...cc7

Signerer den.. ! 

AnonymBruker
Skrevet

Må være utrolig kjipt å være så usikker på seg selv at man logger på tinder for å få bekreftelser..?

Kanskje dere heller bør investere tiden i et personlig utviklingskurs?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...