AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg er jente og 100% hetero, men endte "tilfeldigvis" opp med ei venninne på en fest for noen dager siden. Vi holdt på i rundt 1 time og klinte, slikket hverandre og brukte dildo. Det var overraskende deilig! Kunne tenkt meg å gjøre det igjen. Er det noe galt med meg at jeg tente på det? Eller helt normalt å være seksuelt nysgjerrig?Anonymous poster hash: a635a...dec 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Sex er som regel deilig og noe en vil gjenta. Du hadde det tydeligvis ganske så godt sammen med din venninne, og ønsker sikkert å gjenta. Ikke noe galt i det. Anonymous poster hash: 6f53b...811 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Selv drømmer jeg om sex med ei anna jente.. jeg er gift og har barn, er 100& heterofil, men den fantasien tenner meg noe skikkelig (men ikke noe jeg blir å gjøre uten mannens samtykke).. Det er lov å utforske med det samme kjønnet selv om man ikke vil ha et forhold med en Anonymous poster hash: e2951...bdb 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Selv drømmer jeg om sex med ei anna jente.. jeg er gift og har barn, er 100& heterofil, men den fantasien tenner meg noe skikkelig (men ikke noe jeg blir å gjøre uten mannens samtykke).. Det er lov å utforske med det samme kjønnet selv om man ikke vil ha et forhold med en Anonymous poster hash: e2951...bdb Det forstår jeg godt:) men tviler på at det hadde gjort mannen din noe! Så lenge det ikke er en annen mann. Anbefaler det på det sterkeste, jenter vet liksom hva jenter vil ha! TsAnonymous poster hash: a635a...dec 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Sex er som regel deilig og noe en vil gjenta. Du hadde det tydeligvis ganske så godt sammen med din venninne, og ønsker sikkert å gjenta. Ikke noe galt i det.Anonymous poster hash: 6f53b...811 Godt å høre!Anonymous poster hash: a635a...dec
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Jeg er jente og 100% hetero, men endte "tilfeldigvis" opp med ei venninne på en fest for noen dager siden. Vi holdt på i rundt 1 time og klinte, slikket hverandre og brukte dildo. Det var overraskende deilig! Kunne tenkt meg å gjøre det igjen. Er det noe galt med meg at jeg tente på det? Eller helt normalt å være seksuelt nysgjerrig?Anonymous poster hash: a635a...dec Dette skurrer litt.. Anonymous poster hash: 1e95b...b36 12 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Dette skurrer litt..Anonymous poster hash: 1e95b...b36 Enig. Skurrer uansett hva man prøver å lure seg til å tro. JEG er hetero og ville kutte av begge bena før sex med kvinne. Utrolig provoserende de som skriver "kvinner vet hva kvinner liker.BS,menn slikker fitte I årevis på div partnere og opparbeider erfaring. Flere menn enn random jente vet å slikke.Anonymous poster hash: f8098...d3b 13
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Dette skurrer litt..Anonymous poster hash: 1e95b...b36 Enig. Skurrer uansett hva man prøver å lure seg til å tro. JEG er hetero og ville kutte av begge bena før sex med kvinne. Utrolig provoserende de som skriver "kvinner vet hva kvinner liker.BS,menn slikker fitte I årevis på div partnere og opparbeider erfaring. Flere menn enn random jente vet å slikke.Anonymous poster hash: f8098...d3b 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Helt vanlig blant jenter. Noe annet om dere hadde vært gutter, da hadde dere garantert vært homo. Anonymous poster hash: 3cf82...23e 2
Fame Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Man er ikke 100% hetero når man tenner på samme kjønn!....... 8 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #12 Skrevet 5. august 2015 Kjenner jeg blir litt kvalm.Anonymous poster hash: 21558...d67
Fliko Skrevet 5. august 2015 #13 Skrevet 5. august 2015 Kjenner jeg blir litt kvalm.Anonymous poster hash: 21558...d67 Hva blir du egentlig kvalm over? At hun hadde sex med samme kjønn, eller at hun likte det? Det "skurrer" litt hos deg også, men av andre grunner. 6
Fliko Skrevet 5. august 2015 #14 Skrevet 5. august 2015 Man er ikke 100% hetero når man tenner på samme kjønn!....... Jo det kan man da være. Å leve ut en fantasi med samme kjønn sier ikke nødvendigvis "jeg kan dele resten av mitt liv med denne personen". Det er ganske store forskjeller. Man kan tenne på, og ha sex, uten å bli forelsket. Kjenner menn som gjerne hadde blitt tatt bak fra av diverse skuespillere for eksempel, uten at de selv er homofil. 3
Fliko Skrevet 5. august 2015 #15 Skrevet 5. august 2015 Det forstår jeg godt:) men tviler på at det hadde gjort mannen din noe! Så lenge det ikke er en annen mann. Anbefaler det på det sterkeste, jenter vet liksom hva jenter vil ha! TsAnonymous poster hash: a635a...dec Joda, han ser på det også som utroskap
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #16 Skrevet 5. august 2015 Jo det kan man da være. Å leve ut en fantasi med samme kjønn sier ikke nødvendigvis "jeg kan dele resten av mitt liv med denne personen". Det er ganske store forskjeller. Man kan tenne på, og ha sex, uten å bli forelsket. Kjenner menn som gjerne hadde blitt tatt bak fra av diverse skuespillere for eksempel, uten at de selv er homofil. Nei man er ikke heterofil om har sex med samme kjønn. Hvorfor så redd for å være bi,lesbisk? Du tar nok feil, det er et stort flertall av mannlige skuespillere, produsenter osv som ER homofile uten at den jevne mann gaten aner det. De er gjerne gift med kvinner. Modeller osv.Anonymous poster hash: f8098...d3b 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #17 Skrevet 5. august 2015 Selv drømmer jeg om sex med ei anna jente.. jeg er gift og har barn, er 100& heterofil, men den fantasien tenner meg noe skikkelig (men ikke noe jeg blir å gjøre uten mannens samtykke).. Det er lov å utforske med det samme kjønnet selv om man ikke vil ha et forhold med en Anonymous poster hash: e2951...bdb Nei det er du ikke. Du er per def ikke det. Anonymous poster hash: e8712...d70 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #18 Skrevet 5. august 2015 Jeg er jente og 100% hetero, men endte "tilfeldigvis" opp med ei venninne på en fest for noen dager siden. Vi holdt på i rundt 1 time og klinte, slikket hverandre og brukte dildo. Det var overraskende deilig! Kunne tenkt meg å gjøre det igjen. Er det noe galt med meg at jeg tente på det? Eller helt normalt å være seksuelt nysgjerrig?Anonymous poster hash: a635a...dec Ikke noe galt i det. Og jeg er uenig med de andre her om at man ikke kan være hetero fordi man tenner på sex med samme kjønn. Jeg har også hatt sex med en jente, men absolutt ingen følelser innblandet og det kommer jeg aldri til å få heller. Kos deg du Anonymous poster hash: c2c57...59a 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #19 Skrevet 5. august 2015 Hva blir du egentlig kvalm over? At hun hadde sex med samme kjønn, eller at hun likte det? Det "skurrer" litt hos deg også, men av andre grunner. javel? Jeg syntes bare det hørtes ekkelt ut. Anonymous poster hash: 21558...d67
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #20 Skrevet 5. august 2015 Ikke noe galt i det. Og jeg er uenig med de andre her om at man ikke kan være hetero fordi man tenner på sex med samme kjønn. Jeg har også hatt sex med en jente, men absolutt ingen følelser innblandet og det kommer jeg aldri til å få heller. Kos deg du Anonymous poster hash: c2c57...59a Hæ? Følelse har da ikke nødvendigvis noe ned sex å gjøre? Jeg har da hatt sex med flere menn uten at jeg ønsker forhold men kun sex! . Kunne aldri rørt en kvinne. Du er ikke heterofil om knuller samme kjønn og det er ok. Anonymous poster hash: f8098...d3b 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå