Gjest makar Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Hva liker dere best, sex når dere våkner eller når dere legger dere?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 jeg syns det er deilig uansett, men det kommer jo litt an på såklart. Anonymous poster hash: 293d4...f9b
Gjest lipgloss Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 syns begge deler er deilig,men kona liker ikke morning sex:) så derfor onanerer jeg hver morning før jeg går i dusjen:))
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Kveld. Jeg er utrolig trøtt og orker ingenting om morgenen. I tillegg til at jeg føler meg maks ufresh. Skal det absolutt være om morgenen, så må man pusse tenner først i hvert fall. Anonymous poster hash: d791e...7da 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Ja takk, begge deler I uken, når det er tidlig opp og på jobb foretrekker jeg kveldene. Når det er helgedager eller ferie, og ikke samme klokkepresset om morgenen så er morgensex en fulltreffer, kombinert med nye hopp i høyet på kvelden. Anonymous poster hash: 7aca1...d8c
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Kveld, hvis det er helg gjerne etter frokost og tannpuss.
Gjest Captain Hook Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Begge deler, men jeg er mest våken om kvelden da.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Midt på dagen. Om morgenen er jeg trøtt og uvel, og det som står i hhodet på meg er røyk, kaffe og mat. I den rekkefølgen. Om kvelden er jeg trøttog sliten, og vil bare være i fred som regel. På formiddagen, etter frokost og dusj, gjerne med litt oppladning på egenhånd, er jeg i mitt ess. Kvinne på noen-og-tredve.Anonymous poster hash: 8f12f...030
Gjest AnonGangerTo Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Begge deler. Ellers når som helst hvis vi er alene.
SardintrollReturns Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Morgensex er digg, men fikser det ikke i det vi slår opp øynene. Må dusje og våkne først. Synes dog at sex er best på kvelden, etter mange timer med å "fyre opp".
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Morgensex er superdigg. Det deiligste er å bli vekket av at han har fingret meg en liten stund og vi har sex i skje og doggy. Er ikke så fan av mye kyssing og ansiktsstirring når jeg nettopp har våknet men tar gjerne en kjapp en og de kan være deiligere enn kveldssex. Men kveldssex er flott når man dedikerer ordentlig tid til det og gjør det til en skikkelig seanse. Anonymous poster hash: a5896...847 1
skreppamedleppa Skrevet 6. august 2015 #15 Skrevet 6. august 2015 Drageånde og full blære om morgningen samt at jeg i det hele tatt er for trøtt til knapt å vite både mitt eget navn og nyte noe som helst annet enn kaffe kanskje gjør at sex desidert er best om kvelden eller midt på dagen.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Morgensex er superdigg. Det deiligste er å bli vekket av at han har fingret meg en liten stund og vi har sex i skje og doggy. Er ikke så fan av mye kyssing og ansiktsstirring når jeg nettopp har våknet men tar gjerne en kjapp en og de kan være deiligere enn kveldssex. Men kveldssex er flott når man dedikerer ordentlig tid til det og gjør det til en skikkelig seanse. Anonymous poster hash: a5896...847 Perfekt. Steng tråden, for min del. Anonymous poster hash: 7c79c...237
Gjest makar Skrevet 7. august 2015 #18 Skrevet 7. august 2015 Her var det mange svar ja Selv foretrekker jeg kveld, gjerne etter å ha gledet meg hele dagen
happiest Skrevet 7. august 2015 #20 Skrevet 7. august 2015 Jeg liker begge deler. Så sant jeg får tid til å stelle meg litt på badet om morgenen først. Sex med morgenånde er bare udelikat....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå