AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #21 Skrevet 7. august 2015 Bare jeg som synes happn er litt skummelt? Det at jeg faktisk kan se hvem som går forbi vinduet mitt om natta er litt creepy.. Ja De går jo forbi uansett, men å få det opp på telefonen... Flaut Anonymous poster hash: a9367...665
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #22 Skrevet 7. august 2015 Ja De går jo forbi uansett, men å få det opp på telefonen... Flaut Anonymous poster hash: a9367...665 Konseptet ble vel utviklet for storbyer hvor millioner av mennesker går forbi vinduet Anonymous poster hash: c40cf...c8b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #23 Skrevet 7. august 2015 Haha, happn forsøkte jeg første gang i stad. Bor i et nabolag, nokså langt unna en storby. Har fått opp ei jente - det er nabojenta på 20 år. Jeg er 34. Så jeg likte henne jeg, så nå har i allefall familien over gata noe å snakke om rundt middagsbordet i kveld Hahahhaha.. :D synes jeg hører dem.. "blablabla, han gamle grisen over veien der.... blablabla, liker dattera vår.. blablabla.." Anonymous poster hash: 7aa5d...bf8
Gjest BethD Skrevet 7. august 2015 #24 Skrevet 7. august 2015 Fikk aldri opp noen jeg så jeg sletta driten.. Hehe.. bor sikkert altfor øde..
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #25 Skrevet 7. august 2015 Haha, happn forsøkte jeg første gang i stad. Bor i et nabolag, nokså langt unna en storby. Har fått opp ei jente - det er nabojenta på 20 år. Jeg er 34. Så jeg likte henne jeg, så nå har i allefall familien over gata noe å snakke om rundt middagsbordet i kveld Hahahhaha.. :D synes jeg hører dem.. "blablabla, han gamle grisen over veien der.... blablabla, liker dattera vår.. blablabla.." Anonymous poster hash: 7aa5d...bf8 Hun får ikke vite at du likte henne med mindre hun likte deg. Og gjorde hun det kommer hun neppe til å si det til foreldrene. Anonymous poster hash: d0a4b...182 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #26 Skrevet 7. august 2015 Ja, jeg synes konseptet med at man kan se hvor man har krysset veier etc. er ganske creepy, og for å ikke snakke om ganske kleint. Anonymous poster hash: 9e9dc...3b2 Det stemmer ikke helt. Det blir oppgitt hvor du var da dere "krysset", men man vet bare at den andre var mindre enn 250 meter unna. Anonymous poster hash: d0a4b...182
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #27 Skrevet 7. august 2015 Har møtt noen jenter derfra til one night stands. helt ok app. Anonymous poster hash: 25171...e09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå