FrustrertFrue6 Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Hei! Er fersk her, så vet ikke om det finnes noen lignende innlegg.. Men jeg trenger sårt noen råd! Jeg og samboeren min har vært sammen i 1,5 år, og har det veldig bra sammen. Men sexlivet har aldri vært på topp, rett og slett fordi jeg sliter med å ta initiativet! Har alltid hatt det problemet. Er veldig glad i sex og er egentlig en ganske kåt person. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å ta initiativ, jeg er så redd for å "dumme" meg ut. Jeg er ganske rolig og gjør ikke så mye ut av meg til vanlig, så føler det blir så unaturlig. Og nå har han sluttet å ta initiativ også, sikkert fordi han er lei av å gjøre det hver gang, og det skjønner jeg godt. Så nå er det nesten en mnd siden vi har hatt sex. Skal nevnes at jeg er høygravid også da, men er i fin form så det har egentlig ikke noe å si. Vi har snakket om det maaange ganger, men han skjønner bare ikke hva jeg mener.. Så det jeg lurer på er om dere har noen tips til å komme meg ut av komfortsonen? Jeg har så lyst til å tilfredsstille mannen min, men hodet mitt stopper meg!! Er livredd for at han skal gå lei og finne seg noen som er "villere"
Tømmerhøgger'n Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Jeg er også gravid og føler meg tidvis tjukk og lite tiltrekkende selvom mannen min sier han synes jeg er fin. Det hjelper liksom ikke å høre at han synes du er fin når du selv føler deg som et berg. Det jeg gjør når jeg tar initiativet er at jeg setter på meg noe som jeg føler meg vel i - en fin kjole eller en kimono for eksempel, nydusja og uten truse. Da føler jeg meg ren og fin, og er "lett tilgjengelig" for mannen. Og når man selv føler seg fin, så utstråler man også mer. Be ham om å masere deg, maser ham, eller overrask ham med en blowjob på sofaen. Jeg kan ikke tenke meg at du kan "dumme deg ut" ved å ta initiativet - tvert i mot tror jeg samboeren din vil sette stor pris på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå