Gå til innhold

Usikker på orgasmene mine

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ei jente på 24 år, og dette er veldig flaut. Jeg er så usikker på om jeg kommer når jeg har sex med typen. Jeg vet det er flere måter jenter kan komme på. Jeg kan sprute avogtil og jeg kommer avogtil ut av vagina. Men hvordan kjenner man egentlig 100% at man kommer? Blir så usikker etter samleie at jeg blir sprø. Ingen kvasse kommentarer, det trenger jeg ikke :)

Anonymous poster hash: e5816...7bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du en eksplosiv god følelse i underlivet? Jeg tror at hvis man har hatt en orgasme så vet man det veldig godt.

Anonymous poster hash: f5c1b...f50
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du en eksplosiv god følelse i underlivet? Jeg tror at hvis man har hatt en orgasme så vet man det veldig godt.

Anonymous poster hash: f5c1b...f50

Jeg tror jeg får orgasme, for hele kroppen spenner seg. Men når jeg spruter og cummer ut av musa, er ikke det en form for orgasme?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen spenner seg og det er bare helt vannvittig deilig...

Anonymous poster hash: 83a5b...9a8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg får orgasme, for hele kroppen spenner seg. Men når jeg spruter og cummer ut av musa, er ikke det en form for orgasme?

TS

Nei det kan være tiss fordi du er så anstrengt også.

Orgasme gir deg en varm bølge med god følelse i hele kroppen som "skyller over deg", du klarer ikke tenke klart eller kontrollere deg.

Anonymous poster hash: 2b6f9...d95

AnonymBruker
Skrevet

Og underlivet dunker , fysisk, som et hjerte som slår kjempe hardt, i ca 15 sekunder etter orgasme. Det er muskel sammentrekninger som man kjenner best om man ligger helt i ro og ikke har penisen inni seg lenger. Men om mannen står helt stille med penisen inni deg så kan han også kjenne muskelkrampene og man kan se det på utsiden i form av at klitoris og kjønnsåpningen "dunker". Du kan bruke et speil eller spørre kjæresten din om han kan se.

Anonymous poster hash: 2b6f9...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...