Gå til innhold

Legger dere ut kysse bilder etter bryllupet? fb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal legge ut et par bilder fra bryllupet vårt på fb. men er det dumt å legge ut et kyssebilde?

Og hva med gamle kjærester på fb. Tenker dere på de?   :fnise:

Anonymous poster hash: e836b...289
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

gamle kjæreter er du vel god over nå når du har giftet deg. Er vel likegyldig hva de måtte mene.

Om du vil legge opp kyssebilder kommer jo helt an på hva du legger ut til vanlig og hva du er komfortabel med å dele. Har du lyst har du lov

Anonymous poster hash: 22ca0...6c8
  • Liker 6
Skrevet

Legg gjerne ut kyssebilder. De gamle kjærestene mine får reagere som de vil.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Såååååå, det er selve kyssinga en eventuelt eks skal reagere på? Ikke det faktumet at dere har blitt gift?

Anonymous poster hash: 4364f...97b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva med gamle kjærester?

Anonymous poster hash: d7e94...a3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

haha, gamle kjærester betyr ingenting altså. Skjønner at den kunne misforstås  :fnise: Vi har vært i lag i ørten år, før vi endelig giftet oss. Så lenge siden det var noen andre. 

Jeg må tenke litt på kyssebilde. Vet ikke om det har noe på fb å gjøre. 

Anonymous poster hash: e836b...289
AnonymBruker
Skrevet

Vi har tenkt å legge ut bilder fra bryllupsnatta.

Anonymous poster hash: b22ca...1f8
  • Liker 5
Gjest Kattemamsen
Skrevet

Det er bare koselig. Legg bare ut :D

Skrevet

Jeg synes kyssebilder er kleint. Derfor tok vi ibgen kyssebilder til fotograf heller.

Det finnes noen få kyssebilder etter vårt bryllup, men de ligger i fotoalbumet. Ikke på facebook.

Ekser er ekser.

Anonymous poster hash: 9beb3...e88

Skrevet

Kyssebilder er skikkelig, skikkelig kleint. Ei av mine arbeidskollegaer har kyssebilde fra vielsen som profilbilde. Jeg klarer virkelig ikke ta folk som legger ut kyssebilder seriøst. Hvorfor ønsker man å legge kyssebilde på facebook egentlig? Det har jeg aldri forstått og jeg blir flau på vedkommendes vegne. Bilder i brudestas? Ja, helt klart. Bilder der man kysser? Helt klart nei.

Anonymous poster hash: 9d0f2...62f
Skrevet

Synes det bare er søtt og romantisk med kyssebilder i en sånn sammenheng. Litt rart ellers, men når det er bryllup synes jeg det er helt innenfor. Skjønner ikke folk som synes det er klein jeg, det er jo et bryllup. Et bryllup handler jo om å hedre kjærligheten og da kommer gjerne kyssing inn i bildet  :fnise:

Det med ex-er forstod jeg ikke helt. Jeg hadde ikke brydd meg om det i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har lagt kyssebilde på facebook. Vi brukte det samme bildet i avisen og på takkekortene. Alt i alt var det det bildet vi likte best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...