Gå til innhold

Jeg trenger sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir gaaaal snart. Etter en SA er jeg klar for sex men opplever at samboer ikke vil ta i meg engang. Han har blitt tilfredsstilt med BJ, kyss klapp og klem også føler jeg han ikke vil ta i meg engang. Ikke noe greit å ha det slik som dette. Dersom det hadde lagt for min natur så hadde jeg garantert funnet en annen som var villig...

Nå må det skje noe 😞😱

Anonymous poster hash: 06bfa...545

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er SA?

Anonymous poster hash: 805ac...689
Skrevet (endret)

spontan abort. 

Endret av dillyduzit
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min viste lyst 3 dager etter aborten, før det ordnet han seg selv. Vi kunne ikke ha sex enda pga blødninger, men var sammen på andre måter. Det forutsetter selvfølgelig at begge parter vil. Det er ikke ok med press hvis den ene trenger litt tid.

Men hvis jeg var kåt, og ble nektet at han gjorde noe for meg mens jeg bare fikk tilbud om å tilfredsstille ham, hadde jeg overlatt den jobben til ham selv. Hvorfor holde ham mett når du er sulten og ikke får noe?

Anonymous poster hash: 833eb...64c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, de første ukene så er sjansene for infeksjon ganske så stor, og du skriver ikke hvor lenge ssiden. Uansett, her er det motsatt, dama vil ikke ha noe særlig sex og kos, selv etter snart 7 mnd. Jeg tenker at dersom jeg gir henne gleder på andre områder, så kan vel hun glede meg litt og... Anonymous poster hash: fbef8...f70

AnonymBruker
Skrevet

Men, jeg skulle egentlig skrive også at du bør snakke med ham. Kommunikasjon er viktig, og her så hadde forholdet raknet for lenge siden hadde det ikke vært for gjensidig forståelse og kommunikasjon. Stress og det å være konstant sliten er ikke morro i lengden... for ikke å snakke om all den dårlige maten flest spiser som ødelegger energinivået og hormonsystemet i kroppen. Anonymous poster hash: fbef8...f70

Skrevet

Hvor lenge er det siden sa? Blør du enda?

AnonymBruker
Skrevet

Har dere snakket om det? Kanksje han tror at dere ikke kan ha sex enda? Kanskje har han blitt litt skremt av aborten? Det kan være mye som ligger bak her.

Anonymous poster hash: 5cd74...26e
Gjest Hummels
Skrevet

Snakk med han om det, og fortell at hvis du ikke får noe tilbake så går du din vei. Må alvor til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...