AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Hei! Jente på 20 år her. Jeg har nylig begynt på p-piller (Loette) etter at jeg ikke har brukt noen form for prevensjon de siste fire-fem årene. Gikk på p-ring en periode, men ble gravid på den første gangen jeg hadde sex med den. Nå opplever jeg at brystene mine er både ømme, litt vonde og at brystvevet mitt er veldig knadrete. Jeg har hoppet over mensen en gang på pillene. Jeg har aldri vært flink til å kjenne på mine egne pupper og har lest på nettet at de kan være ekstra knadrete og hovne ved menstruasjon (jeg skulle egentlig hatt mensen sånn ca nå i følge min syklus). Derimot har jeg kjent rimelig hardt i det siste på brystene mine og kjent at det er ganske hardt og knadrete enkelte steder. Kjæresten min sier det ikke er noen forskjell og at begge brystene mine er sånn. Likevel opplever jeg at brystene er større og veldig ømme. Er det noe jeg bør være bekymret over? Jeg leser meg ihjel på nettet og har selv tenkt at det knadrete jeg kjenner kan være et tegn på brystkreft? Jeg trykker ganske hardt og kan kjenne at det er ruglete, men ingen direkte kul - samtidig kjenner jeg jo at det går litt opp og ned enkelte steder slik at det virker som at det er kuler overalt. Har trykt meg ihjel på brystene de siste dagene, og får veeeldig vondt når jeg trykker og styrer. Hadde sex igår med kjæresten, og jeg kunne ikke være på toppen da brystene mine fikk for mye bevegelse. Gjorde kjempevondt! Er veldig vondt når han blir borti de fra siden spesielt. En kul i brystet, skal man kjenne tydelig at "OI, her er det en kul!" Eller burde jeg dra til legen og få henvisning til mammografi allerede nå? Jeg er jo ikke kjent med brystene mine og aner ikke hvordan de kjennes ut! Har satt griller i hode på meg selv og tenker såklart det verste. Anonymous poster hash: 83ea1...299
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå